اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده بانوان ایران در رقابت‌های پینگ‌پنگ 2010 لندن:

برای کسب مدال در المپیک چهار سال آینده برنامه‌ریزی کردم

خبرگزاری فارس: عضو تیم ملی و نماینده بانوان ایران در رقابت‌های پینگ‌پنگ 2010 لندن گفت: بعد از بازگشت از لندن برای کسب مدال در المپیک چهار سال آینده برنامه‌ریزی کردم.

برای کسب مدال در المپیک چهار سال آینده برنامه‌ریزی کردم

ندا شهسواری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: در المپیک لندن تمام سعی و تلاشم را برای کسب مدال و افتخارآفرینی برای کشور به کار بستم، اما متاسفانه موفق نشدم.

وی تصریح کرد: از شکست در مسابقات المپیک لندن ناراحتم، اما بعد از بازگشت از مسابقات برنامه‌ریزی خوبی را برای المپیک بعدی شروع کردم و امیدوارم بتوانم رنکینگ را تا چهار سال آینده ارتقاء ببخشم.

عضو تیم ملی تنیس روی میز ایران ادامه داد: رشته پینگ‌پنگ رشته‌ بسیار سختی است و کسب مدال در این رشته به راحتی رشته‌های دیگر نیست، متاسفانه شناخت مردم و مسئولان نسبت به این رشته بسیار کم است و همین مسئله باعث شد که از بچه‌هایی که در المپیک در این رشته زحمت کشیده بودند، تجلیل نشود، هر چند تیم ملی نتوانست مدالی کسب کند اما جا داشت مسئولان به پاس زحمتی که اعضای تیم کشیده بودند تقدیر می‌کردند.

شهسواری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری مسابقات جایزه بزرگ تنیس‌ روی میز بیان داشت: این مسابقات که با حضور 12 نفر از بازیکنان تیم ملی برگزار شد از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بود که می‌توانست فرصت بسیار خوبی برای کسب تجربه باشد.

وی ادامه داد: تنیس‌بازان استان مرکزی با انگیزه بسیار خوبی در این رقابت‌ها شرکت کرده بودند و نشان دادند که از استعداد و توانایی ویژه‌ای در این رشته برخوردارند و در صورت کمی حمایت و توجه می‌توانند برای کشور افتخارآفرین باشند.

ندا شهسواری نماینده بانوان کشور در المپیک لندن در حاشیه مسابقات جایزه بزرگ برترین‌های تنیس روی میز کشور در اراک از سوی هیئت تنیس روی میز استان مرکزی در حضور جمعی از مسئولان مورد تجلیل قرار گرفت.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول