اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با عنوان سرلشکر شهید عزیزالله کاظمی

مسابقات برترین‌های پینگ‌پنگ کشور در اراک برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تنیس روی میز استان مرکزی از برگزاری مسابقات برترین‌های تنیس روی میز کشور جام سر لشکر شهید عزیزالله کاظمی به میزبانی اراک خبر داد.

مسابقات برترین‌های پینگ‌پنگ کشور در اراک برگزار می‌شود

جلیل رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این مسابقه از پنجم تا هفتم مهر ماه در مجموعه ورزشی شهدای واگن پارس اراک برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مسابقه با حضور 12 نفر از بازیکنان برتر تنیس روی میز کشور از جمله نوشاد عالمیان نماینده تنیس روی میز کشور در المپیک 2012 لندن برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان مرکزی خاطر نشان ساخت: در بخش تیمی این مسابقات دو تیم از بازیکنان برتر کشور به همراه چهار تیم از استان مرکزی و در بخش انفرادی 12 نفر از بازیکنان برتر به همراه چهار نفر از بازیکنان استان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

رضایی افزود: 12 داور بین‌المللی، ملی، درجه یک و 2 استان کار قضاوت این رقابت را بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه در این مسابقات همچنین از ندا شهسواری نماینده بانوان ایران در المپیک 2012 لندن نیز تجلیل به عمل خواهد آمد گفت: این مسابقات با هدف ایجاد انگیزه برای ورزشکاران استان و کسب تجربه برگزار می‌شود و از آنجا که مسابقات از سطح کیفی بسیار بالایی برخوردار خواهد بود، انتظار می‌رود علاقمندان در این مسابقه حضور یافته و از نزدیک از مسابقات دیدن کنند.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول