اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت پینگ پنگ مازندران خبر داد

اجرای طرح استعدادیابی پینگ پنگ در مازندران

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت پینگ پنگ مازندران از اجرای طرح استعدادیابی پینگ پنگ در مازندران خبر داد.

اجرای طرح استعدادیابی پینگ پنگ در مازندران

عباس زعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: مسابقات پینگ پنگ جوانان قهرمانی استان که با حضور برترین‌های این رشته در بهشهر برگزار شد با شناخت نفرات برتر خاتمه پذیرفت.

وی گفت: مهدی رسول‌پور از بابل، نریمان ترویجی از قائمشهر و علی شعاری از بابل به عنوان نفرات اول تا سوم این مسابقات برگزیده شدند.

رئیس هیئت پینگ پنگ مازندران افزود: برنامه اصلی هیئت در سال‌های اخیر توجه به سنین پایه و تشکیل کمیته‌های استعدادیابی است که این روند با شناسایی استعدادهای جدید پینگ پنگ استان توسعه خواهد یافت.

زعفری درباره مشکلات این رشته ورزشی ابراز داشت: ورزش پینگ پنگ از رشته‌های برتر و نمونه استان است که با داشتن قهرمانان زیاد مشکلاتی هم دارد.

وی مهم‌ترین مشکل پینگ پنگ مازندران را نداشتن سالن‌های اختصاصی در استان اشاره کرد و متذکر شد: با افتتاح سالن‌های متعدد در استان کمی از مشکلات هیئت کاسته می‌شود.

رئیس هیئت پینگ پنگ مازندران در ادامه از اجرای طرح استعدادیابی پینگ پنگ با کمک مربیان خبر داد و یادآور شد: مازندران استعداد زیادی در رشته ورزشی پینگ پنگ دارد که با تلاش مربیان و روسای هیئت‌های به هدف که همان رشد و توسعه پینگ پنگ در سراسر استان است به آن دست یابیم.

وی در پایان اذعان داشت: پینگ پنگ مازندران، قهرمانانی همچون نوشاد، نیما و فرجاد عالمیان، پوریا و محجوبه عمرانی و... دارد که به طور حتم در سال های نه چندان دور با تلاش مربیان زحمتکش استان بازیکنان برتر دیگری از مازندران در این رشته ورزشی جایگزین این قهرمانان می‌شوند.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول