اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان رقابت 30 پینگ‌پنگ ‌باز

برترین‌های پینگ‌پنگ انتخابی قم معرفی شدند

خبرگزاری فارس: پیکارهای پینگ‌پنگ انتخابی رده سنی نونهالان استان قم نفرات برتر خود را در پایان رقابت مدعیان شرکت‌کننده در این رقابت‌ها شناخت.‌

برترین‌های پینگ‌پنگ انتخابی قم معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم مسابقات پینگ‌‌پنگ انتخابی رده سنی نونهالان استان قم با هدف شناخت برترین‌ها برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور در قم برگزار شد و طی آن پینگ‌‌پنگ‌ بازان شرکت‌کننده در بخش انفرادی با یکدیگر پیکار کردند.

پیکارهای پینگ‌‌پنگ انتخابی رده سنی نونهالان استان قم موجب شده بود برترین‌های پینگ‌پنگ قم در این مسابقات حضور یافته و شرکت‌کنندگان برای کسب مقام‌های اول تا سوم این دوره از رقابت‌ها جدال جذاب و تماشایی با یکدیگر داشته باشند.

به همین منظور هیئت پینگ‌پنگ قم از تمام پینگ‌پنگ‌بازان رده‌های سنی نونهالان استان قم برای شرکت در مسابقات پینگ‌پنگ انتخابی اعزام به پیکارهای قهرمانی کشور دعوت به عمل آورده بود و در نهایت رقابت‌ها با شرکت 30 پینگ‌پنگ به انجام رسید.

بدین‌ترتیب رقابت‌‌های پینگ‌پنگ انتخابی قم با شرکت بهترین پینگ‌پنگ‌بازان این رده سنی در قم برگزار شد و نفرات برتر معرفی شدند تا در مسابقات پینگ پنگ قهرمانی کشور با حریفان خود به رقابت بپردازند.

رقابت‌های پینگ‌پنگ انتخابی نونهالان استان قم در سالن اختصاصی پینگ پنگ قم یعنی سالن پینگ‌پنگ شهید محمدی مجموعه ورزشی تختی قم به انجام رسید و تماشاگران زیادی نیز از رقابت‌های برگزار شده دیدن کردند تا نفرات برتر معرفی شوند.

با توجه به شیوه برگزاری مسابقات پینگ‌پنگ انتخابی رده سنی نونهالان استان قم، پینگ‌پنگ‌بازان شرکت‌‌کننده در این دوره از پیکارها، رقابت‌های خود را به شکل انفرادی برگزار کردند که نفرات برتر این مسابقات معرفی شدند.

در پایان رقابت‌های پینگ‌پنگ رده سنی نونهالان انتخابی استان قم برترین‌ها در حالی معرفی شدند که عنوان قهرمانی را محمدمهدی اسدی از آن خود کرد و بعد از این پینگ پنگ باز مدعی، علیرضا مسعودی موفق به کسب مقام نایب قهرمانی شد.

مسابقات پینگ‌ پنگ انتخابی رده سنی نونهالان استان قم در حالی برترین‌های خود را شناخت که محمدامین منتظری موفق به کسب مقام شد، ضمن اینکه نکته جالب این است که برخی از این پینگ‌پنگ‌بازان در مسابقات لیگ برتر رده سنی نونهالان و نوجوانان باشگاه‌های کشور عضو تیم هیئت پینگ پنگ قم هستند و از مهر ماه باید در مرحله برگشت لیگ برتر با حریفان خود رقابت کنند.

تیم رده سنی نونهالان و نوجوانان هیئت پینگ‌ پنگ استان قم در مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور با تیم‌های مدعی نظیر تیم‌های (الف) و (ب) پاسارگاد بانه، شهرداری اراک، پتروشیمی بندر امام و نفت و گاز گچساران به رقابت می‌پردازد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول