اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رده سنی نوجوانان

پسران پینگ‌پنگ‌‌باز قم به مسابقات قهرمانی کشور اعزام شدند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت پینگ‌پنگ‌ استان قم از اعزام تیم پسران قم به پیکارهای پینگ‌پنگ‌ قهرمانی کشور خبر داد.

پسران پینگ‌پنگ‌‌باز قم به مسابقات قهرمانی کشور اعزام شدند

محمد عموئیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون پینگ‌‌پنگ‌ کشورمان، مسابقات رده‌بندی پینگ‌پنگ‌ قهرمانی پسران کشور با شرکت برترین‌های رده سنی نوجوانان برگزار می‌شود و تیم قم با سه پینگ‌پنگ‌باز در این مسابقات حضور یافته است.

وی با اشاره به اعزام چهره‌های شاخص پینگ‌پنگ‌باز قم به پیکارهای قهرمانی رده‌بندی کشور بیان داشت: حضور مداوم در مسابقاتی که بر اساس تقویم فدراسیون پینگ‌پنگ به هیئت اعلام شده است، یکی از مهم‌ترین‌ اولویت‌های ما در سال جاری بوده و تقریبا در تمام آنها حضور مداوم همراه با کسب موفقیت داشته‌ایم.

عموئیان با اشاره به در پیش بودن رقابت‌های پینگ‌پنگ رده‌های سنی قهرمانی کشور‌ افزود: مسابقات باشگاهی پینگ‌پنگ قهرمانی رده‌های سنی کشور نیز امسال از جمله رقابت‌های مهم در تقویم این هیئت است که در آن حضور خواهیم یافت.

دبیر هیئت پینگ‌پنگ استان قم ادامه داد: بر این اساس پینگ‌پنگ‌بازان شرکت‌کننده در رقابت‌های پینگ‌پنگ پسران قهرمانی کشور که به میزبانی هیئت پینگ ‌پنگ‌ استان کردستان در شهر سنندج برگزار می‌شود، با حریفان به رقابت می‌پردازند.

وی با اشاره به نحوه برگزاری این مسابقات اظهار داشت: مسابقات رده سنی نوجوانان زیر 15 سال با روش کوربیلون انجام می‌شود و ارنج بازی‌های رده سنی جوانان زیر 18 سال و امید زیر 15 سال به صورت 5 از 9 خواهد بود.

عموئیان عنوان کرد: در این مسابقات که به منظور رده‌بندی کشور برگزار می‌شود، امین میره‌ای، محمدمهدی بحری و امیرحسین عباسی به مربیگری سعید آذرنوش در ترکیب تیم نوجوانان هیئت پینگ‌‌پنگ‌ قم حضور دارند که امیدواریم نفراتی که از قم به این دوره از مسابقات اعزام می‌شوند، با دست پر به قم باز‌گردند.

وی در ادامه به رقابت‌های پینگ‌پنگ رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان کشور در فصل جدید مسابقات لیگ برتر پینگ‌پنگ باشگاه‌های کشور اشاره کرد و افزود: این پیکارها در حالی با شرکت تیم‌های مدعی برگزار می‌شود که تیم هیئت قم در مرحله گروهی این رقابت‌ها برابر جمعی از تیم‌های مدعی قهرمانی به میدان خواهد رفت.

دبیر هیئت پینگ‌پنگ‌ استان قم تصریح کرد: برگزاری منظم رقابت‌های درون استانی در قالب لیگ و قهرمانی پینگ‌‌پنگ‌ قم، برگزاری دوره‌های آموزش و ارتقاء برای مربیان و داوران این رشته، دوره‌های آموزشی این رشته برای علاقمندان به پینگ‌پنگ‌ به خصوص از رده‌های سنی پایه و همچنین اعزام به مسابقات لیگ‌های پینگ‌‌پنگ‌ و پیکارهای قهرمانی پینگ‌پنگ‌ کشور در تمام سطوح سنی از جمله رموز موفقیت پینگ‌پنگ‌ قم در سال‌‌های اخیر بوده است.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول