اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت پینگ‌پنگ مازندران خبر داد

راه‌‌اندازی خانه تخصصی پینگ‌پنگ در مازندران

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت پینگ‌پنگ مازندران از راه‌اندازی خانه تخصصی پینگ‌پنگ این استان در ساری خبر داد.

راه‌‌اندازی خانه تخصصی پینگ‌پنگ در مازندران

عباس زعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: سالن اختصاصی پینگ‌پنگ در ساری مرحله پایانی افتتاح را سپری می‌کند و به زودی در حضور مسئولان ورزش استان و شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.  

وی از برگزاری لیگ قهرمانی پینگ‌پنگ در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: با کمک روسای هیئت‌های ورزشی شهرستان لیگ منظمی در دو رده آقایان و بانوان برگزار می‌کنیم.

زعفری با اشاره به قهرمانی محجوبه عمرانی در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی ابراز داشت: عمرانی در حالی به مقام قهرمانی این رقابت‌ها رسید که موفق شد ندا شهسواری ورزشکار المپیکی ایران را در بازی‌های 2012 لندن در فینال به شایستگی شکست دهد.

این مسئول گفت: در این دوره از مسابقات 12 ورزشکار برتر پینگ پنگ بانوان کشور حضور داشتند که محجوبه عمرانی با شکست تمام پینگ‌پنگ‌بازان قهرمان شد.

رئیس هیئت پینگ پنگ مازندران افزود: این مسابقات که زیر نظر کمیته فنی و مربیان تیم ملی  برگزار شد، سه نفر اول تا سوم این مسابقات به رقابت‌های قهرمانی جهان و آسیایی اعزام می‌شوند.

وی بیان داشت: مازندران سرشار از استعدادهای بالقوه پینگ‌پنگ در کشور است که مربیان زحمتکش استان ورزشکاران زیادی را به این رشته ورزشی معرفی کردند.

زعفری در پایان اذعان داشت: در حال حاضر در بیشتر شهرهای استان با همت مربیان سازنده مشغول آموزش این رشته ورزشی هستیم که شهرهای بابل، ساری، قائمشهر، آمل، بهشهر و نوشهر سرآمد دیگر شهرها هستند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول