اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد:

تامین نیازهای دانش‌آموزان نیازمند با کمک خیرین ممکن است

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به آمار بالای دانش‌آموزان نیازمند در این استان گفت: تامین نیازهای این دانش‌آموزان تنها با مشارکت مردم و خیرین امکان‌پذیر است.

تامین نیازهای دانش‌آموزان نیازمند با کمک خیرین ممکن است

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عبدالمجید فرهادی در نشستی با مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با قدردانی از شبکه دنا برای همراهی و همکاری با کمیته امداد به ویژه در ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: آغاز مهرماه و بهار علم فرصتی برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند فراهم می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وجود 14 هزار دانش‌آموز تحت حمایت این نهاد گفت: این تعداد دانش‌آموز آمار زیادی است که لوازم‌ تحریر و پوشاک آن‌ها را تأمین کنیم.

وی ادامه داد: 4 هزار دانشجوی تحت حمایت در این استان داریم که به طرق مختلف انتظار مساعدت دارند که این مطالبات حجم زیادی از اعتبارات را می‌طلبند و جز با کمک مردم نوع‌دوست و خیر تأمین این خواسته‌ها امکانپذیر نیست.

فرهادی از مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان خواست که برای برگزاری جشن عاطفه‌ها در برنامه‌های مختلف این شبکه همکاری لازم را با کمیته امداد مثل قبل داشته باشد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان نیز در این نشست گفت: هر کاری که از دستمان بر آید برای کمک به نیازمندان و برپایی هرچه بهتر جشن عاطفه‌ها انجام می‌دهیم.

مسلم رحیمی افزود: نهایت تلاشمان را برای تبلیغ جشن عاطفه‌ها در برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی انجام می‌دهیم.

رحیمی با اشاره به اهمیت برگزاری این جشن تصریح کرد: مدیرکل کمیته امداد در برنامه‌های زنده شویل پرستاره و خانواده حضور یابند و بنر جشن نیز در برنامه‌های زنده سیمای دنا نصب شود.

وی همچنین از انجام تبلیغ برای حضور خیرین در برنامه جشن میلاد امام رضا (ع) در پنج‌شنبه شب سخن گفت و یادآور شد: حضور خیرین با دعوت کمیته امداد و همراهی صدا و سیما می‌تواند کمک خوبی به دانش‌آموزان نیازمند باشد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول