اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه:

سلامت انسان ارتباط مستقیمی با دوران کودکی‌اش دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: سلامت انسان وابستگی عمیقی به چگونگی و کیفیت دوران کودکی دارد.

سلامت انسان ارتباط مستقیمی با دوران کودکی‌اش دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، دومین جلسه استانی کمیته برگزاری مراسم روز و هفته کودک در اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه تشکیل شد.

عبدالرضا میرزائیان در این جلسه اظهار کرد: کودکی مهم‌ترین و حساس‌ترین مرحله رشد و شکل‌گیری شخصیت و هویت انسان است و سلامت انسان وابستگی عمیقی به چگونگی و کیفیت این دوره از زندگی دارد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه افزود: محدودیت‌های جسمی و روند روبه رشد عقلی کودکان ایجاب می‌کند که حمایت‌های خاص و مراقبت‌های ویژه‌ای برای این گروه سنی مد نظر قرار گیرد.

وی ادامه داد: این اقدامات باید مفهوم مناسبی یافته و با توجه به کنجکاوی کودکان، با همکاری بخش‌های مختلف، والدین و آحاد مختلف جامعه صورت پذیرد.

میرزائیان تصریح کرد: هدف از برگزاری این جلسه تشریک مساعی همه بخش‌های موثر در حوزه کودکان، ایجاد عزم همگانی برای توجه به دوره کودکی، توجه به فرهنگ غنی ملی و آموزه‌های دین مبین اسلام در حوزه کودکان و افزایش آگاهی جامعه نسبت به رشد کودکان است.

وی شعار هفته کودک امسال را کودک، خانواده و جامعه بیان کرد و گفت: زمان اجرای برنامه‌های هفته کودک از 15 مهر ماه تا 21 مهر ماه سال‌جاری است.

استانداری، اداره‌کل بهزیستی، صدا و سیما، اداره‌کل آموزش و پرورش، پلیس راهور، دانشگاه علوم پزشکی، نیروی انتظامی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، هلال‌احمر، شهرداری و دادگستری استان کرمانشاه، اعضای این کمیته استانی هستند و اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه، دبیر اجرایی آن است.

در این جلسه هماهنگی‌های لازم برای برای برگزاری مراسم روز و هفته کودک صورت پذیرفت و هر ارگانی آمادگی خود برای اجرای برنامه‌های در نظر گرفته شده را اعلام کرد. 

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول