اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه شوشتر:

شهدا احیا کننده اسلام ناب هستند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه شوشتر گفت: شهدا احیا کننده اسلام ناب هستند از این رو باید یاد و خاطره آن‌ها گرامی داشته شود.

شهدا احیا کننده اسلام ناب هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، سرهنگ پاسدار عبدالهادی حسین‌زاده صبح امروز در بازدید از خانواده‌های معظم شهدا به مناسبت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس باید زنده نگهداشته شود و برگزاری یادواره شهدا و دیدار با خانواده آنان در همین راستا انجام می‌شود.

وی افزود: برگزاری یادواره‌های شهدا در جامعه حرکت‌ بسیار مناسبی است اما باید برای محتوا بخشیدن و جاذبه ایجاد کردن در این مراسم‌ها تلاش بیشتری کنیم.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه دشمن از شهدا شکست سنگینی خورده است، تاکید کرد: دشمن در تلاش است تا با فراموش شدن شهدا در جامعه و یا تحریف برخی از خواسته‌های آن‌ها حضور این بزرگواران همیشه جاویدان را کمرنگ کند غافل از اینکه نور حضور شهدا روز به روز در کشور اسلامی ایران پررنگ‌تر می‌شود.

حسین‌زاده سربازی در راه اسلام و ولایت را از افتخارات شهدا دانست و افزود: شهادت در راه خدا و سربازی در راه اسلام و قرآن از افتخارات شهدای هشت سال دفاع مقدس است و به این دلیل باید کوشید تا این بزرگواران همیشه در جامعه زنده‌یاد باشند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری افزود: شبیخون فرهنگی از سوی دشمن تنها به دلیل تمسک جوانان به اسلام است و گرایش بسیار زیاد جهان به سوی اسلام، باعث شده دشمن برای رسیدن به اهداف شوم خود دچار مشکل شود و تنها راه چاره را ضربه از طریق سست کردن ارزش‌های دینی و اسلامی و پایه‌های اعتقادی جامعه ببیند.

فرمانده سپاه ناحیه شو‌شتر با اشاره به اینکه خانواده‌های شهدا چشم و چراغ ملت هستند، افزود: باید قدر خانواده‌های شهدا با بدانیم زیرا با تربیت صحیح خود فرزندانی با لیاقت برای شهادت تربیت کردند.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول