اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول تربیت و آموزش بسیجیان سپاه قدس گیلان:

قدرت نفوذ اسلام هر روز در حال گسترش است

خبرگزاری فارس: مسئول تربیت و آموزش بسیجیان سپاه قدس گیلان گفت: قدرت آمریکا هر روز در حال کاهش و نفوذ اسلام در حال گسترش است.

قدرت نفوذ اسلام هر روز در حال گسترش است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام محمد حسن‌زاده عصر امروز در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سالن همایش‌های باغچه‌بان اداره کل بهزیستی استان با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس دشمن در تمام زمینه‌های تجهیزاتی و ابزاری از ما قدرتمندتر بود، اظهار کرد: در آن دوران تنها یاد خدا و با خدا بودن موجب موفقیت‌های ما بود.

وی با اشاره به اینکه در رأس انقلاب اسلامی یک فقیه جامع‌الشرایط حضور داشت، گفت: امام خمینی (ره) حدود 80 سال سن داشت که انقلاب شکوهمند اسلامی به پیروزی رسید.

مسئول تربیت و آموزش بسیجیان سپاه قدس گیلان، درباره رمز موفقیت انقلاب و دفاع مقدس، ابراز کرد: زمانی که حضرت امام (ره) فرمودند نبرد ما نبرد اسلام ناب محمدی (ص) و اسلام آمریکایی است، تمام دنیا از مسلمانان تا غیر مسلمانان در برابر جمهوری اسلامی قرار گرفتند.

وی ادامه داد: به غیر از کشورهای غیرمسلمان، برخی کشورهای اسلامی که تفاوت اسلام خود و ایران را دریافته بودند به همراهی با صدام در جنگ تحمیلی علیه ایران برخاستند.

حسن‌زاده امام خمینی (ره) را رهبری متفاوت نسبت به دیگر رهبر‌های دنیا دانست و اذعان کرد: با سخن و فرمان ایشان شهدای زیادی تقدیم انقلاب و اسلام شد.

وی افتخارات دوران دفاع مقدس را عامل جرٱت نیافتن دشمن برای تجاوز به ایران دانست و خاطرنشان کرد: در هر دورانی زیرمجموعه‌ها به دنبال بزرگان خود حرکت می‌کنند و مدیران و مسئولان باید آنچه که در دوران دفاع مقدس موجب سربلندی ما شد را به درون سازمان و اداره خود بیاورند تا به موفقیت برسند.

این مسئول با اشاره به تهاجم بزرگ فرهنگی و جنگ نرم دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی، تصریح کرد: فشارهای دشمن به قدری زیاد است که اگر حواس ما جمع نباشد، باورها و اعتقادات نسل‌های چهارم و پنجم انقلاب کم‌رنگ می‌شود.

مسئول تربیت و آموزش بسیجیان سپاه قدس گیلان، با بیان اینکه شیطان به دنبال افراد مذهبی و معتقد است، متذکر شد: شیطان با تلاش برای اثرگذاری روی ما به دنبال مأیوس کردن مردم نسبت به اصل دین و نظام است.

وی به برخی انحراف‌ها پس از پایان جنگ تحمیلی در تعدادی از افراد اشاره کرد و افزود: برخی افراد به دلیل اینکه شورشان با شعور همراه نبود پس از جنگ به انحراف کشیده شدند.

حسن‌زاده با اشاره به اینکه مومن باید همواره پشت‌سر امام قرار بگیرد، تصریح کرد: نیروهای ارزشی و انقلابی نیز باید درباره ارزش‌ها و مواضع انقلاب به نحوی برخورد کنند تا دیگران به این باورها برسند.

وی ایثارگری‌ و جان‌فشانی‌ها را از عوامل موفقیت در دوران دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: باید با تکیه بر آن ارزش‌ها در دوران کنونی عمل کنیم تا به موفقیت برسیم.

این مسئول به موضوع توهین به حضرت رسول اکرم (ص) در کشورهای غربی اشاره کرد و یادآور شد: در گذشته کسی نمی‌توانست حتی به سگ یک آمریکایی حرف بزند اما امروز شاهد هستیم که هر روز قدرت آمریکا در حال کاهش و قدرت و نفوذ اسلام در حال گسترش است.

وی، دشمن را آگاه به هویت و اصل موضوع امامت و ولایت دانست و متذکر شد: ما پیروی امام حسین‌ (ع) هستیم که برای به دست آوردن عزت از همه چیز خود گذشت.

حسن‌زاده با تاکید بر گرامیداشت یاد و خاطره دوران دفاع مقدس به ویژه در بین جوانان، ابراز کرد: عزت، افتخار و اقتدار ما مدیون آن دوران است و نباید آن حماسه‌ها را فراموش کرد.

وی مرگ با عزت را بهتر از زندگی با ذلت دانست و خاطرنشان کرد: همه ما باید یک بسیجی واقعی باشیم تا امام راحل و امام خامنه‌ای به ما افتخار کند.

انتهای پیام/ش10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول