اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه میاندرود:

هر مسئول نماینده نظام جمهوری اسلامی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه میاندرود با تاکید بر ضرورت خوش‌رفتاری مسئولان و متولیان با مردم و مراجعان تصریح کرد: هر مسئول نماینده نظام جمهوری اسلامی است.

هر مسئول نماینده نظام جمهوری اسلامی است

حجت‌الاسلام سید مجتبی رسولی جویباری در حاشیه مراسم معارفه نخستین مدیر امور برق شهرستان میاندرود در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان میاندرود با اشاره به ضرورت برخورد مناسب و تکریم ارباب رجوع در ادارات افزود: مردم برای گله و شکایت به مسئولان مراجعه می‌کنند و یک برخورد مناسب می‌تواند آنها را راضی کند حتی اگر مشکل‌شان در آن لحظه حل نشده باشد.

امام جمعه میاندرود ‌افزود: یک مسئول باید روی خوش داشته باشد و موانع زندگی مردم را بردارد تا نماینده شایسته‌ای برای جمهوری اسلامی باشد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان میاندرود با بیان اینکه نباید تفاوتی بین برخورد مسئولان با یک مراجعه‌کننده سرمایه‌دار با لباس اتوکشیده و یک کارگر چکمه‌پوش با لباس‌های گل‌آلود وجود داشته باشد، تصریح کرد: باید همان مقدار برای یک مراجعه‌کننده معمولی و کارگر اهمیت و روی خوش قائل شد.

وی همچنین با بیان اینکه بیشترین سرقت در این شهرستان را سرقت سیم‌ها و دیگر اموال اداره برق تشکیل می‌دهند، افزود: این مشکل را در مورد گاز و یا آب نداریم و باید ترتیبی برای حل این معضل اتخاذ شود.

انتهای پیام/30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول