اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

کسی جرات حمله به جمهوری اسلامی ایران را ندارد

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به دستاوردها و پیشرفت‌های دفاعی و نظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: کسی جرات حمله و تعرض به جمهوری اسلامی ایران را ندارد.

کسی جرات حمله به جمهوری اسلامی ایران را ندارد

حبیب‌الله سیاری در حاشیه رژه 31 شهریور در جوار بارگاه ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: ما در برابر هر تهدید و در مقابل هر کس آمادگی دفاع از تمام مرزهای ارزی و سمایی کشورمان را داریم و این قدر هم آمادگی داریم که کسی جرات حمله و تعرض به جمهوری اسلامی ایران را نخواهد داشت.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه آزموده را آزمودن خطاست تاکید کرد: آنهایی که به دشمن ما در هشت سال دفاع مقدس برای حمله به ایران کمک کردند و می‌خواستند انقلاب اسلامی را با شکست روبرو کنند دیدند که چه اتفاقی افتاد و عزت و اقتدار ایران اسلامی را مشاهده کردند.

وی در ارتباط با وظیفه نسل جوان نسبت به رزمندگان هشت سال دفاع مقدس گفت: همان‌طور که نسل جوان در 30 سال پیش مانع از تعرض دشمن به خاک ایران شدند و جان خویش را فدای دین و میهن اسلامی کردند وظیفه نسل امروز نیز صیانت از کشور و آرمان‌های شهدا است.

ستاری تاکید کرد: به فضل خداوند متعال جوانان ما آن‌قدر با هوش و توانمند هستند که به خوبی از عهده این وظیفه بر می‌آیند و اگر تهدیدی متوجه کشور باشد مطمئنا جوانان امروز ما بهتر از قبلی‌ها عمل می‌کنند.

ناوشکن سهند از تجهیزات پیشرفته‌ای برخوردار است

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه ناوشکن سهند از تجهیزات بالایی برخوردار است، تفاوت‌های این ناوشکن با ناوشکن جماران را مورد اشاره قرار داد و افزود: ناوشکن سهند قابل قیاس با ناوشکن جماران و در این ناوشکن از تجهیزات مدرن و پیشرفته‌ای استفاده شده است.

وی در ادامه ساخت و تولید انواع و اقسام ناوشکن‌ها و زیردریایی‌ها را از مهمترین دستاوردهای نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برشمرد و تاکید کرد: ساخت و تولید انواع و اقسام ناوشکن‌ها و زیردریایی‌ها نشان از قدرت جمهوری اسلامی ایران در حوزه دفاعی و نظامی دارد.

کاملا بر دزدان دریایی مسلط هستیم

ستاری با تاکید بر اینکه ما به خوبی قادریم امنیت منطقه را حفاظت کنیم، تصریح کرد: ما بر دزدان دریایی کاملا مسلط هستیم و کشتی‌های خود را به سلامت از دریاها می‌گذرانیم و قادریم امنیت اقیانوس هند را نیز در برابر دزدان دریایی تامین کنیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به شرایط منطقه بیان داشت: بیداری اسلامی نشات گرفته از انقلاب اسلامی ایران است.

ستاری در ارتباط با گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان داشت: با برگزاری هفته دفاع مقدس جوانان به خوبی با چگونگی دفاع از کشور و آرمان‌های شهدا آشنا می‌شوند.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول