اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال

132 گروه پزشکی به مناطق محروم همدان اعزام شدند

خبرگزاری فارس: سرپرست بسیج سازندگی استان همدان گفت: امسال 132 گروه پزشکی با حضور در اردوهای جهادی، در مناطق محروم استان همدان حضور یافتند.

132 گروه پزشکی به مناطق محروم همدان اعزام شدند

شهرام صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به رشد اردوهای جهادی در تمام حوزه‌ها و زمینه‌ها اظهار داشت: امسال 132 تیم پزشکی به روستاها و مناطق محروم اعزام شدند که نسبت به سال گذشته در این عرصه رشد خوبی ملاحظه می‌شود.

وی افزود: در حوزه برنامه‌های پزشکی و درمانی، سال گذشته در مدت مشابه 100 گروه پزشکی به مناطق محروم و روستاها اعزام شدند که امسال این تعداد به 132 گروه افزایش یافته است.

سرپرست بسیج سازندگی استان همدان بیان داشت: از جمله فعالیت‌های این گروه ویزیت رایگان مردم بوده که در این راستا 20 هزار نفر توسط پزشکان عضو بسیج جامعه پزشکی ویزیت رایگان صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در حوزه عمرانی نیز فعالیت‌های خوبی صورت گرفته است، ادامه داد: از جمله کارهای بسیج سازندگی استان همدان در این زمینه بازسازی مناطق زلزله‌زده آذربایجان شرقی است.

صادقی تصریح کرد: هم‌اکنون گروه اعزامی بسیج سازندگی همدان مشغول ساخت 50 واحد مسکن روستایی در شهرستان اهر هستند.

وی ادامه داد: در حال حاضر نزدیک به 50 نفر متخصص در زمینه کارهای عمرانی به مناطق زلزله‌زده آذربایجان اعزام شده‌اند و مشغول به فعالیت هستند.

سرپرست بسیج سازندگی استان همدان با بیان اینکه ما آمادگی اعزام گروه‌های بیشتر را داریم، عنوان کرد: چون بحث اعزام به این مناطق دارای شرایط ویژه است و گروه‌ها باید همه امکانات را با خود همراه ببرند در نتیجه برنامه‌ریزی بیشتری را در این زمینه می‌طلبد.

وی در ادامه سخنانش با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای اجرای هر چه بهتر اردوهای جهادی و هجرت ابراز داشت: طبق برنامه اولیه ما رشد 30 درصدی اردوها را پیش‌بینی کرده بودیم.

صادقی با اشاره به دلایل رشد اردوهای جهادی و هجرت تصریح کرد: یکی از این دلایل برنامه‌ریزی اصولی و صحیح بود که باعث رشد و استقبال بی‌نظیر از این اردوها شد.

وی تأکید کرد: افزایش کیفیت و محتوای اردوها به واسطه هماهنگی خوب بین دستگاه‌های مختلف استان از دیگر دلایل برگزاری خوب اردوهای جهادی به شمار می‌رود.

سرپرست بسیج سازندگی همدان در پایان خاطرنشان کرد: در جلسات ستاد پشتیبانی تصمیمات خوبی گرفته شد و بیشتر ادارات نیز سعی کردند در غنابخشی به محتوای اردوها یاری‌گر بسیج سازندگی باشند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول