اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور:

نظام اقتصاد اسلامی مترقی‌ترین نظام اقتصادی در جهان است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور گفت: نظام اقتصاد اسلامی بالاترین و مترقی‌ترین نظام اقتصادی در جهان است.

نظام اقتصاد اسلامی مترقی‌ترین نظام اقتصادی در جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک مینو اصلانی صبح امروز در نخستین همایش زنان ایثارگر استان مرکزی که به مناسبت هفته دفاع مقدس در سالن امام علی(ع) برگزار شد، اظهار داشت: اقتصاد اسلامی مترقی‌ترین اقتصاد در نظام جهانی است و امروز دشمنان به خوبی به این واقعیت پی برده‌اند.

وی با اشاره به ساخت فیلم موهن اهانت به ساحت نورانی پیامبر اکرم(ص) توسط عوامل صهیونیست خبیث و آمریکا تصریح کرد: استکبار جهانی و فرهنگ منحط غربی برای رسیدن به مدیریت واحد جهانی نیازمند یک سری راهکار هستند که برای دستیابی به این راهکارها به هر اقدام زشت و پلیدی دست می‌زنند.

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور ادامه داد: در تفکر فرهنگ غربی که مبتنی بر لذت‌جویی و سرمایه‌داری است، مهم‌ترین عامل جلوگیری از پیشرفت و ترقی کشورها توهین به مقدسات و اهانت به معنویت و اخلاقیات است و در این راه هر آنچه برای مردم جنبه تقدس دارد توسط آنان زیر پا گذاشته می‌شود.

اصلانی بیان کرد: فرهنگ غرب در این راه از اهانت به مسیحیت خود نیز دریغ نکرد اما از آنجا که مسیحیت یک دنیای مسخ شده‌ای بود، هیچ اعتراضی در مقابل چنین حرکت‌های معنویت‌زدایی صورت نگرفت و این باعث شد که غرب در اهانت  به جنبه‌‌هایی روحانی و معنوی ادیان روزبه‌روز گستاخ‌تر شود.

وی گفت: غربی‌ها بر خلاف آنچه تبلیغ می‌کنند که دین جنبه شخصی داشته و اشخاص در انتخاب دین خود آزاد هستند، به اعتقادات افراد توهین می‌کنند و به انتخاب شخصی افراد نیز رحم نمی‌کنند.

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور با تاکید بر اینکه همه ترس دشمنان از گسترش دین اسلام است خاطر نشان ساخت: استکبار از سال‌های قبل تلاش داشت به جهانیان بقبولاند که دین توانایی لازم برای اداره جامعه را ندارد.

وی اضافه کرد: قبل از پیروزی انقلاب یکی از تئوریسین‌های غربی در یک تئوری مطرح کرده بود که پایان تاریخ نزدیک است و به زودی همه خرده‌ فرهنگ‌ها از جمله اسلام و مسیحیت و بودایی و غیره در فرهنگ لیبرال دموکراسی هضم می‌شوند و بر اساس این تئوری به آمریکا وعده می‌داد که شما آقای همه جهان خواهید شد و همه چیز زیر یوغ سلطه آمریکا پیش خواهد رفت، اما خوشبختانه بعد از طلوع انقلاب اسلامی ایران، این تئوری در هم پیچیده شد.

وی با بیان اینکه ساخت این فیلم در واقع عجز و ناتوانی دشمنان در برابر امت اسلام و بیداری اسلامی را نشان می‌دهد بیان کرد: تلاش دشمنان اسلام برای تفرقه انداختن بین مسلمانان است که برای رسیدن به هدف خود جنگ اعتقادی به راه ‌انداخته‌اند و می‌خواهند با گسترش آن به اهداف شوم خود برسند.

اصلانی بیان داشت: آنچه انقلاب اسلامی بر آن تاکید داشت توجه به معنویات، اخلاق و غرق در آسمان شدن و پیشرفت عدالت بود، در حالی که غرب بیان می‌کرد خدا به آسمان رفته و نباید از خدا اطاعت کرد.

وی تاکید کرد: در تفکر لیبرال دموکراسی تنها سرمایه و لذت شخصی مطرح است، اما انقلاب اسلامی نشان داد دین اسلام نه تنها می‌تواند در جای جای اداره یک کشور نقش‌آفرینی کند، بلکه می‌تواند جامعه را در مسیر پیشرفت واقعی قرار دهد.

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور گفت: دین اسلام برای بالندگی اقتصاد، سیاست و فرهنگ جامعه برنامه‌های بسیار خوبی دارد، نظام اقتصاد اسلامی بالاترین و مترقی‌ترین نظام اقتصاد جهانی است که می‌تواند موجب پیشرفت و شکوفایی اقتصاد جهانی باشد.

اصلانی دفاع مقدس را نمایشی ارزشمند از فرهنگ ایثار، از جان‌گذشتگی، ایمان، شجاعت و شهادت برشمرد و گفت: آنچه امروز ایران اسلامی را در عرصه‌های مختلف به اوج اقتدار و عظمت رسانده و این کشور را در سطح جهان شاخص قرار داده، همه و همه حاصل دلاورمردی‌ها، شهادت‌طلبی‌ها، فداکاری‌ها و ایثارگری‌های دوران دفاع مقدس است که باید اهمیت آن نسل به نسل انتقال یابد.

وی با اشاره به اینکه اگر نسل جدید با رشادت‌های رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس آشنا نباشند نخواهد توانست در حفظ و پاسداری از ارزش‌های انقلاب بکوشند ادامه داد: ایثارگری‌های جوانان در دوران دفاع مقدس را باید زنده نگاه داریم تا نسل جدید با دلاوری‌ها و فضای هشت سال دفاع مقدس بیشتر آشنا شوند چرا که عزت و افتخار امروز کشور و ملت ایران مدیون ایثار و فداکاری شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.

انتهای پیام/خ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول