اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ورامین:

رسالت امروز ما صیانت ار ارزش‌های شهداست

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ورامینشهید و راه شهادت را حقیقت شگفت‌آوری دانست و گفت: رسالت امروز ما صیانت ار ارزش های شهداست.

رسالت امروز ما صیانت ار ارزش‌های شهداست

محمد مومنی‌فر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران شهید وراه شهادت را حقیقت شگفت‌آوری دانست و گفت: امروز رسالت اصلی ما رهروان بسیج حفظ و صیانت از ارزش‌های اخلاقی شهدا و قدم گذاشتن در مسیر آنهاست به همین منظور بخش قابل توجهی از برنامه‌های هفته دفاع مقدس با رویکرد گرامیداشت یاد و خاطر شهدا به اجرا درآمده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ورامین حرکت مذبوحانه دشمنان نسبت به ساخت و نمایش فیلم موهن و جسارت‌آمیز به ساحت مقدس پیامبر (ص) را محکوم کرد و اظهار داشت: ساخت این فیلم بغض و کینه دشمنان را از دینداری مسلمانان به تصویر می‌کشد.

وی در ادامه نقش هنرمندان را در عرصه‌های اجتماعی بسیار تاثیرگزار دانست و گفت: هر یک از هنرمندان ایران افسران ارشد عرصه جنگ تبلیغاتی و نرم‌افزاری با دشمنان هستند و امروز که دیار اسلامی در مقابله و مواجه با جنگ نرم دشمنان قرار گرفته است، حضور هنرمندان و پاسخ صریح و کاربردی آنها در قالب اثر هنری می‌تواند پاسخی مناسب برای جسارت دشمنان باشد.

مومنی‌فر در پایان تصریح کرد: برپایی سلسله نشست‌های سیاسی، تجلیل از بسیجیان نخبه، دیدار با ائمه جمعه، شرکت منسجم در نماز جمعه، برگزاری مراسم یادواره شهدا و غبارروبی مزار شهدای هشت سال دفاع مقدس، گردهمایی حلقه‌های صالحین، برپایی ایستگاه‌های صلواتی شرکت در رزمایش کوی و برزن و دیدار با خانواده معظم شهدا در فهرست برنامه‌هایی است که در طول هفته دفاع مقدس برگزار شده است. 

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول