اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در استان کرمان

چهل هزار دانش‌آموز و دانشجو با حمایت‌ کمیته امداد تحصیل می‌کنند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: 35 هزار دانش‌آموز و 8 هزار و 400 دانشجو با حمایت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان امکان تحصیل پیدا کرده‌اند.

چهل هزار دانش‌آموز و دانشجو با حمایت‌ کمیته امداد تحصیل می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، پیش از ظهر امروز همزمان با سراسر کشور آیین جشن عاطفه‌ها با حضور مسئولان به صورت نمادین در دبستان قرآنی معلم شهر کرمان برگزار شد.

جواد کمالی معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان در این آیین با تقدیر از برپایی این مراسم در مدرسه قرآنی اظهار داشت: ما هر چه داریم از برکت وجود قرآن است و سعادت دنیا و آخرت را برای ما فراهم کرده است.

وی با اشاره به اینکه قرآن کریم 104 مرتبه در ارتباط با انفاق و نیکوکاری سخن گفته است، ابراز داشت: اهمیت انفاق، خیر و خدمات و کمک به دیگران از جایگاه بالایی در دین اسلام برخوردار است.

کمالی گفت: 35 هزار دانش‌آموز و 8 هزار و 400 دانشجو با حمایت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان امکان تحصیل پیدا کرده‌اند.

وی به دانش‌آموزان سفارش کرد که قرآن را در زندگی خود فراموش نکرده و برای دستیابی به تمام خیرات و برکات با کلام الله وحی عجین باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان نیز در این آیین اظهار داشت: خدا را شاکریم که بار دیگر در روزی سرشار از عشق و عاطفه حضور داریم.

ابراهیم شیخ‌بهایی عنوان کرد: زیباترین صحنه که همیشه شاهد آن بودیم، حضور بچه‌ها و امداد به همسالان و دوستان خودشان است.

به گزارش فارس در این آیین دانش‌آموزان هدایای خود را به پایگاه مستقر در مدرسه اهدا کرده‌اند.

420 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های خیران در جشن عاطفه‌ها شامل 287 پایگاه ثابت و 133 پایگاه سیار در سراسر استان کرمان برقرار است.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول