اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از طریق تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

واحد دانشگاهی علوم و تحقیقات هرمزگان دانشجو می‌پذیرد

خبرگزاری فارس: رئیس واحد دانشگاهی علوم و تحقیقات هرمزگان گفت: این واحد از طریق تکمیل ظرفیت سال 91 دانشگاه آزاد دانشجو می‌پذیرد.

واحد دانشگاهی علوم و تحقیقات هرمزگان دانشجو می‌پذیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، صمد حمزه‌ئی پیش از ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: در حال حاضر پردیس علوم و تحقیقات هرمزگان با 21 رشته کارشناسی ارشد و بیش از هزار و 200 نفر دانشجوی کارشناسی ارشد بیشترین تعداد دانشجویان تحصیلات تکمیلی در استان هرمزگان را داراست.

وی ادامه داد: تمامی داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال 91 که در مرحله نخست اعلام نتایج موفق به پذیرش نشده‌اند می‌توانند با مراجعه به سایت آزمون برای پذیرش تکمیل ظرفیت مهرماه 91 مجدداً انتخاب دانشگاه و رشته داشته باشند.

این مسئول یادآور شد: داوطلبان می‌توانند حداکثر 10 رشته محل دانشگاهی را انتخاب کنند و داوطلبانی که تمایل دارند در واحد علوم و تحقیقات هرمزگان پذیرش شوند نیز می‌توانند پس از ورود به پایگاه مربوطه با ورود به جدول محل‌های دانشگاهی از رشته‌های موجود در پردیس علوم و تحقیقات هرمزگان مطلع شده و براساس آزمون سال 91، چنانچه در یکی از رشته‌ها و یا زیر گروه مربوط به آن رشته شرکت داشته‌اند انتخاب رشته و محل را انجام دهند.

حمزه‌ئی افزود: داوطلبان براساس کد پردیس علوم و تحقیقات هرمزگان و کد هر یک از رشته‌های انتخابی که در سایت مشخص شده است و از طریق بخش جدول گرایش‌ها می‌توانند علاوه بر رشته امتحانی در رشته‌های مربوط به مجموعه آن رشته نیز انتخاب رشته کنند.

وی افزود: به عنوان مثال اگر داوطلبی در رشته حقوق خصوصی شرکت کرده و پذیرفته نشده است می‌تواند در این مرحله در رشته‌های دیگر مجموعه حقوق مانند حقوق جزا و جرم‌شناسی و حقوق عمومی نیز علاوه بر رشته خود انتخاب رشته کند.

انتهای پیام/ز20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول