اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان خبر داد

چتر حمایت کمیته امداد بر سر 4 هزار دانش‏آموز و دانشجو

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان اعلام کرد: چتر حمایتی کمیته امداد بر سر 4 هزار و 50 دانش‏آموز و دانشجوی نیازمند و بی‏بضاعت در این استان پهن شده است.

چتر حمایت کمیته امداد بر سر 4 هزار دانش‏آموز و دانشجو

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، نجف‏علی انتظاری ظهر امروز در حاشیه نشست هماهنگی آغاز فعالیت پایگاه‏های جمع‏آوری کمک‏های مردمی در جشن عاطفه‏ها در سطح شهرها و روستاهای استان سمنان در گفت‏وگو با خبرنگاران اظهار داشت: کمیته امداد اقدامات موثری را در این استان به منظور کمک به دانش‏آموزان نیازمند انجام داده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر، بیش از 3 هزار نفر دانش‏آموز در مقاطع چندگانه تحصیلی و حدود یک‌هزار و 50 نفر دانشجوی رشته‏های مختلف در دانشگاه‏ها در استان سمنان زیرپوشش خدمات حمایتی کمیته امداد قرار گرفته‏اند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان سمنان اضافه کرد: این تعداد از دانش‏آموزان و دانشجویان هر ساله در طول مدت تحصیل خود از خدمات متعدد حمایتی در بخش‏های مالی و تحصیلی بهره‏مند می‏شوند.

انتظاری ادامه داد: پارسال نیز در همین راستا و به منظور حمایت از دانش‏آموزان و دانشجویان نیازمند کمک در استان سمنان در مجموع حدود 4 میلیارد و 800 میلیون ریال اعتبار اختصاص داده شد و کمک‏های فراوانی از سوی کمیته امداد سمنان صورت گرفت.

وی همچنین با بیان اینکه همه مردم، مسئولان، دانش‏آموزان و دانشجویان دارای تمکن مالی در جشن عاطفه‏های امسال باید به آینده‏سازان بی‏بضاعت کشور کمک کنند، یادآور شد: پارسال در جشن عاطفه‏ها کمک‏های خوبی در استان سمنان جمع‏آوری شد و حجم این همیاری‏ها به بیش از یک میلیارد و 320 میلیون ریال رسید.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان سمنان افزود: امسال پیش‏بینی می‏شود این کمک‏ها بیش از سال گذشته باشد و به مردم استان سمنان اطمینان می‏دهیم که کمک‏های جمع‏آوری شده در مدارس در اسرع وقت و به طور ویژه در همان مدرسه هزینه شود.

انتظاری ادامه داد: جشن عاطفه‌ها در راستای تأمین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان کم‌بضاعت در مناطق محروم شهری و روستایی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول