اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه:

زندگی در انقلاب اسلامی یک موهبت الهی است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: قرار گرفتن در پرتو نور هدایت انقلاب اسلامی یک موهبت الهی است.

زندگی در انقلاب اسلامی یک موهبت الهی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه سردار محمدنظر عظیمی ظهر امروز اظهار داشت: زندگی کردن در این مقطع از زمان و قرار گرفتن در پرتو نور هدایت انقلاب اسلامی یک موهبت الهی است.

عظیمی تصریح کرد: اگر مطالعه‌ای در احوال گذشتگان داشته باشیم به این نتیجه می‌رسیم انسان‌هایی که در کشور ما زندگی کرده‌اند شرایط مختلف و متفاوتی داشته‌اند و ما که در این مقطع زندگی می‌کنیم نعمت بزرگی به دست آورده‌ایم.

وی با اشاره به شرایط نامناسب قبل از انقلاب تاکید کرد: به برکت انقلاب و رهبری امام راحل از نور هدایت بهره‌مند شده‌ایم و این موهبت الهی است و ما امروز هرچه داریم از برکت انقلاب و امام بوده و هرچه توفیق نصیب ما شده از پرتو این حرکت بوده است.

این فرمانده ارشد نظامی بیان داشت: امروز جنگ سختی پیش رو داریم و شرایط کشور ما طوری است که باید تشخیص و فهم درست داشته باشیم و با تمام توان تلاش کنیم و باید در نظر داشته باشیم شرایطی که ما در جبهه‌ها داشتیم با شرایط امروز کاملاً متفاوت است.

عظیمی خاطرنشان کرد: جبهه‌ها سرشار از فضای معرفت بود و نبرد در آنجا قابل محاسبه اما امروز شرایط بسیار پیچیده شده و حجم کار روانی علیه مردم ما بسیار بالاست و دشمنان علیه اعتقادات ما اقدام می‌کنند.

وی وظیفه متولیان فرهنگی را بسیار سنگین دانست و گفت: اگر حرکت امام را الگوی خود قرار دهیم در مقابل توطئه‌های دشمنان پیروز خواهیم شد.

عظیمی اظهار کرد: برای تاثیر‌گذاری کار فرهنگی در جامعه باید افراد را توانمند کنیم و امروز نیاز به کار تاثیر‌گذار بر مبنای اعتقادات صحیح داریم.

در پایان با تشکر از زحمات حسن موحد معاون فرهنگی اجتماعی سپاه نبی اکرم، بهرام میرزایی در این مسئولیت به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه نبی اکرم استان کرمانشاه معرفی شد.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول