اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زابل:

ترس دشمنان به دلیل نفوذ انقلاب اسلامی در منطقه است

خبرگزاری فارس: فرماندار زابل گفت: عربده‌کشی دشمنان به دلیل هراس از نفوذ انقلاب اسلامی و الگوپذیری از آن توسط مسلمانان جهان و منطقه است.

ترس دشمنان به دلیل نفوذ انقلاب اسلامی در منطقه است

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، حسین کیخا صبح امروز در همایش تجلیل از شهدای مساجد با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه در فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: عربده‌کشی دشمنان به دلیل هراس از نفوذ انقلاب اسلامی و الگوپذیری از آن توسط مسلمانان جهان است.

وی افزود: امروز پیشرفت و عظمت ملت ایران یأس و ناامیدی را برای دشمنان حاکم کرده است.

فرماندار زابل شهدا را سرمایه‌های افتخار و غرور ایران دانست و تصریح کرد: صبر و حوصله خانواده شهدا، اعتماد به نفس رزمندگان را تقویت می‌کرد و باعث می‌‌شد تا شهدا از خود رشادت‌های فراوانی نشان دهند.

کیخا گفت: سیستان امروز افتخار می‌کند که 2 هزار و 500 شهید دارد، سیستانی که در زمان جنگ نه دشمن آن را تهدید می‌کرد و نه توپ، تانک و هواپیما، بلکه عشق به ولایت بود که ما راهی جنگ می‌‌کرد.

وی ادامه داد: امروز خانواده شهدا تمام خواسته‌شان از مسئولان این است که یاد شهدا، ارزش، قدر و منزلت آنان را فراموش نکنند و امروز وظیفه همه مسئولان تکریم از خانواده شهداست.

فرماندار زابل بیان داشت: امروز دشمن از تفکر بسیجی می‌ترسد و آنقدر خانواده شهدا عظمت دارند که اگر شبانه‌روز برای آنها زحمت بکشیم باز هم کم است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان زابل نیز در ادامه این همایش گفت: اگر همراهی شما خانواده شهدا نبود این عزت به دست نمی‌آمد، ایرانیان و ملت مسلمان ایران از یک ایمان قوی در برابر عقیده، آرمان و خاکشان برخوردار هستند.

محمود نظری افزود: ما هشت سال دفاع مقدس را پشت سر گذاشتیم و امروز صبر شما باعث خدمتگزاری بیشتر شده است.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول