اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 6 ماه نخست امسال صورت گرفت

افزایش 120 درصدی محکومیت واحدهای متخلف خراسان‌شمالی

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان‌شمالی از افزایش 120 درصدی محکومیت‌ها و جرائم نقدی واحدهای متخلف در این استان طی شش ماه نخست امسال خبر داد.

افزایش 120 درصدی محکومیت واحدهای متخلف خراسان‌شمالی

محمدمهدی مهاجریان‌مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: واحدهای متخلف در این استان طی این مدت به 39 میلیارد و 419 میلیون و 785 هزار و 651 ریال محکوم شدند.

وی تعداد پرونده‌های تشکیل شده برای تخلفات اقتصادی مربوط به کالا و خدمات، تخلفات بهداشتی و درمانی و همچنین قاچاق کالا و ارز طی شش ماه نخست امسال را چهار هزار و 263 پرونده اعلام کرد و افزود: از این تعداد به چهار هزار و 25 پرونده رسیده و آرای مربوطه صادر شده است.

مهاجریان‌مقدم تصریح کرد: از مجموع پرونده‌های وارده سه هزار و 875 فقره پرونده مربوط به تخلفات اقتصادی بخش کالا و خدمات، 370 پرونده مربوط به تخلفات بهداشتی و درمانی و 15 پرونده نیز مربوط به قاچاق کالا و ارز بوده است.

وی گفت: تعداد پرونده‌های وارده در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته حدود هفت درصد کاهش اما میزان جرائم نقدی و محکومیت‌ها 120 درصد افزایش داشته است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان‌شمالی اضافه کرد: از نظر نوع تخلفات ثبت شده در شش ماه نخست امسال، دو هزار و هفت مورد گران‌فروشی، یک هزار و 361 مورد عدم درج قیمت، 560 مورد عدم صدور فاکتور، 26 مورد کم فروشی، 54 مورد تقلب، 129 مورد عرضه خارج از شبکه و 12 مورد عدم اجرای ضوابط و 185 مورد حمل و نقل، نگهداری، عرضه و فروش کالای قاچاق گزارش شده است.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول