اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ثبت اسناد و املاک خراسان شمالی:

مراقب افراد سودجو در خصوص ثبت‌نام قولنامه‌های عادی باشید

خبرگزاری فارس: مدیرکل ثبت اسناد و املاک خراسان‌شمالی گفت: مردم مراقب افراد سودجو در خصوص ثبت‌نام قولنامه‌ها و اسناد مشاعی موضوع قانون تعیین تکلیف وضعیت ثبتی اراضی برای درخواست سند مالکیت خود باشند.

مراقب افراد سودجو در خصوص ثبت‌نام قولنامه‌های عادی باشید

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل ثبت اسناد و املاک خراسان‌شمالی، علی مهرآیین اظهار کرد: پیرو تصویب قانون تعیین تکلیف وضعیت ثبتی اراضی و ساختمان‌های فاقد سند رسمی و آئین نامه قانون مذکور، شاید عده‌ای در سطح شهر اقدام به نقشه برداری از املاک و دریافت غیر قانونی وجه نقد و نوبت‌دهی برای ثبت‌نام قولنامه‌های عادی مردم کنند.

وی افزود: این در حالی است که هنوز ثبت نام در رابطه با موضوع این قانون آغاز نشده است و احتمال سوء استفاده بعضاً از سوی تعدادی افراد به عمل آید. 

مهرآیین تصریح کرد: متقاضیان می‌توانند برای دریافت آخرین اخبار از قانون مذکور به درگاه  الکترونیکی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به آدرس  www.ssaa .ir مراجعه کنند.

وی اظهار کرد: در آینده نزدیک نحوه تهیه نقشه املاک و ثبت نام و دستورالعمل مربوط در آدرس مذکور درج می‌شود و هیچ مرجع دیگری حق ثبت نام ندارد.

خبر دیگری نیز حاکی است، به مناسبت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان از خانواده معظم شاهد اداره کل ثبت اسناد و املاک خراسان‌شمالی تقدیر شد.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک خراسان‌شمالی با حضور در این مراسم ضمن گرامیداشت این ایام، هفته دفاع مقدس را فرصت غنیمتی جهت زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا و فرهنگ جبهه و جنگ دانست.

به گزارش فارس، در این روز مدیر کل ثبت استان به همراه وحدت، رئیس ثبت بجنورد و تعدادی از همکاران به منزل ابراهیمی همکار ثبت بجنورد و فرزند شهید ابراهیم ابراهیمی رفته و ضمن دیدار با خانواده این همکار با اهدا لوح تقدیر و هدیه از خانواده معظم شاهد و ایثارگران تقدیر کرد.

همچنین در این ایام نیز همکاران ثبت بجنورد به یاد پاسداشت از خون شهدا با اهدا خون خود در پایگاه انتقال خون یاد و خاطره این غیور مردان ایران زمین را گرامی داشتند.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول