اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه پیام‌نور استان زنجان خبر داد

تحصیل 20 هزار دانشجو در پیام‌نور استان زنجان

خبرگزاری فارس: معاون دانشگاه پیام‌نور استان زنجان از تحصیل 20 هزار دانشجو در دانشگاه پیام‌نور استان زنجان خبر داد.

تحصیل 20 هزار دانشجو در پیام‌نور استان زنجان

سیدسعید صفوی امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: تعداد دانشجویان مذکور در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به تحصیل اشتغال دارند.

وی تصریح کرد: دانشگاه پیام‌نور استان زنجان در راستای حذف کنکور و کمک به ادامه تحصیل افراد علاقه‌مند اقدامات مطلوبی را انجام داده است.

معاون دانشگاه پیام‌نور استان زنجان با اشاره به اینکه ایجاد و تاسیس مراکز و واحدهایی از دانشگاه پیام‌نور در شهرستان‌ها از اقدامات پیام‌نور استان زنجان در چند سال گذشته است، افزود: در حوزه فرهنگی، عمرانی و قرآنی نیز فعالیت‌های مطلوبی توسط دانشگاه پیام‌نور استان زنجان انجام شده است.

وی با اشاره به برگزاری سه برنامه بزرگ توسط دانشگاه پیام‌نور استان زنجان افزود: این امر نشان از توانایی این دانشگاه در حوزه‌های مختلف است.

صفوی همچنین با اشاره به برگزاری مسابقات شطرنج دانشجویان دانشگاه پیام‌نور در استان زنجان افزود: در آینده نزدیک مسابقات کاراته دانشجویان دانشگاه پیام‌نور نیز در استان زنجان برگزار می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده توسط دانشگاه پیام‌نور استان زنجان افزود: در مجموع می‌توان گفت، در چند سال اخیر یک جهش رو به جلو توسط دانشگاه پیام‌نور استان زنجان صورت گرفته است.

معاون دانشگاه پیام‌نور استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در حال حاضر 20 هزار دانشجو در دانشگاه پیام‌نور تحصیل می‌کنند، افزود: دانشگاه پیام‌نور یک سیستم یکپارچه دارد و وقتی شهریه از سوی دانشجو پرداخت می‌شود، یعنی اینکه این شخص دانشجوی پیام‌نور است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول