اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین:

برای ادای دین به شهدا نباید به کارهای نمادین بسنده کرد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین گفت: شهدای گرانقدر دفاع مقدس از همه داشته‌های خود گذشتند تا اسلام پایدار بماند و ما نیز برای ادای دین به این شهدا نباید به کارهای نمادین بسنده کنیم.

برای ادای دین به شهدا نباید به کارهای نمادین بسنده کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، مرتضی موسی‌خانی در مراسم غبارروبی و تجدید میثاق با شهدای دوران دفاع مقدس در گلزار شهدای قزوین ضمن تبریک ولادت امام رضا (ع)، دهه کرامت و هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: حضور در گلزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های این عزیزان کار بسیار ارزشمندی است، اما باید توجه داشت که نمی‌توان صرفا به این کارهای نمادین بسنده کرد و باید بار دیگر وصیت‌نامه‌های شهدا را بخوانیم و راه و روش‌های آنان را سرلوحه اعمال و زندگی‌مان قرار دهیم.

وی افزود: شهدای گرانقدر از همه چیز خود گذشتند و با نثار جان و خونشان زمینه حفظ امنیت و آسایش و از همه مهم‌تر پایداری اسلام و دین خود را فراهم کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین تصریح کرد: باید دنیا وسیله‌ای برای رسیدن به کمال باشد و بهترین سرلوحه و دستور زندگی انسان، قرآن کریم است و شهدا نیز زندگی‌شان را فدا کردند تا دستورات خداوند انجام شود.

موسی‌خانی یادآور شد: کارکرد، هدف و غایت آفرینش، دیدار خداوند است و در راستای تحقق انسان آرمانی که واقعا لیاقت جانشینی خداوند را روی زمین داشته باشد، نیازمند این است که از دستورات خداوند، پیامبر (ص) و ائمه اطهار (ع)، پیروی و اطاعت کنیم.

انتهای پیام/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول