اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مزار شهدای 8 سال دفاع مقدس ایلام عطرافشانی شد

خبرگزاری فارس: مزار شهدای 8 سال دفاع مقدس در منطقه صالح‌آباد ایلام در آیینی عطر افشانی شد.

مزار شهدای 8 سال دفاع مقدس ایلام عطرافشانی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، شماری از خانوده‌های معظم شاهد و مسئولان محلی استان در آیین غبارروبی مزار شهدای علی صالح (ع) شرکت کردند.
شرکت کنندگان با حضور در مزار شهدای علی صالح (ع) و با قرائت فاتحه و نثار گل بار دیگر با آرمان‌های والای امام راحل (ره) و شهدای گلگون کفن دوران دفاع مقدس تجدید پیمان کردند.
یکی از خانواده معظم شاهد شرکت‌کننده در این مراسم معنوی اظهار داشت: گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان 8 سال دفاع مقدس باید در دستور کار همگان قرار گیرد.
عبدالله پدرام‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: نقش رزمندگان اسلام در حفظ دستاوردهای نظام اسلامی بی‌نظیر بوده و همه مدیون تلاش و از خودگذشتگی این افراد هستیم.
این شهروند ایلامی و عضو خانوده بزرگ معظم شاهد اضافه کرد: براین اساس ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه امروزی یک ضرورت است که باید همه به آن توجه کنند.
پدرام‌فر تصریح کرد: اکنون به برکت خون شهدای دوران دفاع مقدس ایران اسلامی در اوج قدرت عظمت و محبوبیت بین‌المللی قرار دارد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول