اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله معلمی در جمع برگزیدگان خارجی جشنواره قصه‌گویی رضوی:

هنر در ابعاد مختلف می‌تواند معارف اهل‌ بیت را نشر دهد

خبرگزاری فارس: نماینده مجلس خبرگان رهبری در مازندران گفت: هنر در ابعاد مختلف می‌تواند معارف اهل‌ بیت پیامبر(ص) را نشر دهد.

هنر در ابعاد مختلف می‌تواند معارف اهل‌ بیت را نشر دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، برگزیدگان خارجی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی با نماینده مجلس خبرگان رهبری در مازندران دیدار کردند.

 نماینده مجلس خبرگان رهبری در مازندران پیش از ظهر امروز در این دیدار با خیر مقدم به برگزیدگان خطاب به آنان افزود: شما مهمانان عزیز هدیه الهی هستید و حضور شما در ایران بسیار ارزشمند است.

آیت‌الله علی معلمی تصریح کرد: هنر در ابعاد مختلف می‌تواند معارف اهل‌ بیت پیامبر(ص) را نشر دهد و گسترش معارف دین چه با هنر چه در قالب شعر و نیز قصه می‌تواند جاذبه زیبایی برای شنوندگان ایجاد کند.

امام جمعه قائم‌شهر یادآور شد: هر قصه‌ای که بیان کننده سرگذشت و خصایص امامان معصوم(ع) باشد قطعا آموزنده خواهد بود و آثار اعتقادی، ارزشی و رفتاری بر جای خواهد گذاشت.

وی با ابراز خرسندی از حضور این قصه‌گویان از کشورهای مختلف در مازندران اظهار داشت: آموزش سیره و روش اولیای الهی در این جشنواره و آثار شما نمایان و هویداست و برای شما آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش از  کانون پرورش فکری مازندران در برگزاری باشکوه جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی تقدیر کرد.

در ابتدای این دیدار، مسئول حراست کانون پرورش فکری مازندران با معرفی برگزیدگان خارجی جشنواره افزود: جشنواره امسال  به نسبت سال گذشته از رشد قابل ملاحظه‌ای کمی و کیفی برخوردار بود.

رضا رحمانی افزایش آثار ارسالی به دبیرخانه را در بخش داخلی و خارجی و نیز کیفیت محتوای این قصه‌ها را از نکات  قابل ملاحظه جشنواره سوم عنوان و تاکید کرد: در این جشنواره حضور قصه‌گویان کشورهای مختلف دنیا به نسبت سال گذشته بیشتر بوده است که این نشان از اشتیاق روز افزون نسبت به دین مبین اسلام و فرهنگ غنی اهل بیت (ع) در جهان است.

رحمانی اظهار داشت: قصه‌گویان بخش خارجی پس از این دیدار به زیارت امام رضا(ع) در مشهد خواهند رفت.

انتهای ‌پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول