اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌انتقاد نماینده مردم قوچان از پرداختن سطحی به فرهنگ اهل‌ بیت (ع)‌

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس ‌شورای ‌اسلامی گفت: پرداخت سطحی به فرهنگ و سیره اهل‌بیت(ع)، بزرگ‌ترین معضل جامعه دینی ماست که در یک دهه اخیر سبب گرایش جوانان جامعه به عرفان‌های کاذب شده است.

‌انتقاد نماینده مردم قوچان از پرداختن سطحی به فرهنگ اهل‌ بیت (ع)‌

به گزارش خبرگزاری فارس از قوچان، هادی شوشتری عصر امروز در ارتباط با برگزاری جشن‌های دهه کرامت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای ارائه صحیح معارف اهل‌بیت (ع)، باید این بزرگان را از زبان و قلم عارفان دلسوز و کار‌شناسان برجسته و شاخص دینی مانند حضرت امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و همچنین آثار استاد شهید مطهری به جامعه و جهانیان معرفی کرد تا جرعه‌ای از زیبایی سیره و کلام ائمه در قلوب انسان‌ها نفوذ کند.

شوشتری گفت: چنانچه از کلام و سیره این دل‌سوختگان و عارفان ‌دین، معصومین(ع) معرفی شوند، تک تک افراد آزاده و تشنه عدالت در سراسر جهان، به دین مقدس اسلام و مذهب شیعه روی می‌آورند.

وی تصریح کرد: آستان قدس رضوی در سال‌های اخیر تلاش‌های زیادی را در راستای گسترش فرهنگ و سیره‌ رضوی در سطح کشور و جهان داشته است و همانطور که رهبر معظم انقلاب نیز در سخنان خود اشاره داشته‌اند اگر تبیین سیره امام رضا(ع) در قالب هنر و به‌ وسیله هنرمندان متعهد و دلسوز بیان شود قطعا کار ماندگار‌تر خواهد بود. این امر حمایت سایر نهادهای فرهنگی کشور را در کنار مدیریت فرهنگی آستان قدس رضوی می‌طلبد.

نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس ‌شورای ‌اسلامی برگزاری جشن‌های زیر سایه‌خورشید را در پنج کشور بین‌المللی بسیار موثر دانست و تصریح کرد: معمار کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری و همچنین شهید مطهری آثار برجسته‌ای در زمینه فرهنگ‌ رضوی و اهل‌بیت (ع) دارند که در حال حاضر نیز ما باید کلام و سیره اهل‌بیت(ع) که تنها راه سعادت بشریت است را با بررسی و ترویج آثار این بزرگان کشور به جهانیان ارائه دهیم.

وی تاکید کرد: ترویج سیره و فرهنگ رضوی در جامعه با برگزاری با شکوه و کیفی جشن‌های زیرسایه خورشید موجب نابودی عرفان‌های کاذب می‌‌شود.

 انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول