اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بهار:

سخنان رئیس جمهور در نیویورک نشان از اقتدار کامل نظام است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بهار با اشاره به اقتدار روزافزون نظام، سخنان رئیس جمهور در نیویورک را نشان از اقتدار کامل نظام دانست.

سخنان رئیس جمهور در نیویورک نشان از اقتدار کامل نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله حاتم‌نیا پیش از ظهر امروز در گردهمایی مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بهار در محل دفتر امام جمعه اظهار داشت: مدیران باید خدمت بی‌منت به مردم را سرلوحه کارها قرار دهند و خدمت به مردم را عبادت بدانند.

وی گفت: مردم صاحبان اصلی این نظام و انقلاب هستند که همه باید در راستای خدمت‌رسانی و رشد و توسعه کشور تلاش کنیم.

امام جمعه بهار در ادامه سخنان رئیس جمهور در نیویورک را نشان از اقتدار کامل نظام دانست و ادامه داد: این سخنان به دشمنان ثابت کرد که تهدید و تحریم کار را به جایی نخواهد رساند و ایران به کشوری قدرتمند در جهان تبدیل شده و به دنبال زمینه‌سازی ایجاد عدالت جهانی و مقابله با زورگویان و ستمگران است.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود اهانت به ساحت پیامبر اعظم (ص) را عامل خشم مسلمانان جهان دانست و ابراز داشت: باید دشمنان بدانند مردم از دین و اعتقادات خود دست برنخواهند داشت و پیامبران به ویژه پیامبر اکرم (ص) الگوی عملی برای مسلمانان است.

حاتم‌نیا دفاع مقدس را نخستین امتحان ملت ایران در مقابله با جهان استکبار عنوان کرد و افزود: شهیدان و ایثارگران شخصیت انسانی و اسلامی خود را با جنگیدن تا سرحد جان و رسیدن به درجه شهادت در این امتحان بزرگ ثابت کردند.

وی تصریح کرد: کاروان انقلاب اسلامی به رهبری پنهانی منجی عالم بشریت مهدی موعود و رهبری پیدای خورشید انقلاب آیت‌الله خامنه‌ای در حرکت بوده و کسانی که ضعیف و سست عنصر باشند از این کاروان جا خواهند ماند.

امام جمعه بهار خاطرنشان کرد: باید مواظب بود دنیای زودگذر ارزش آن را ندارد که تاریخ، ما را جزو گروه ریزش‌ها بنویسد.

وی در پایان سخنانش بیان داشت: مهم‌ترین بحث هفته دفاع مقدس ریزش نکردن از خانواده انقلاب و داشتن بصیرت لازم در برخورد با فتنه‌ها است.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول