اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان خبر داد

اجرای طرح افزایش توانمندی جوامع محلی در گیلان

خبرگزاری فارس: مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گیلان گفت: طرح افزایش توانمندی جوامع محلی و روستاهای حاشیه جنگل‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

اجرای طرح افزایش توانمندی جوامع محلی در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت رحمت‌الله رحمانی پیش از ظهر امروز در نشست با مدیران کل منابع طبیعی منطقه یک کشور در رشت با اشاره به اینکه گیلان میزبان تصمیم‌سازان و حافظان انفال الهی است، اظهار کرد: گردهمایی مدیران کل منابع طبیعی و آبخیزداری منطقه یک کشور با هدف افزایش بهره‌وری و توانمندسازی جوامع محلی در پاسداشت هر چه بیشتر از مواهب خداوندی و منابع طبیعی است.

وی با برشمردن ظرفیت‌های استان در زمینه بهبود معیشت مردم و افزایش توانمندی بهره‌برداران و جمعیت‌های وابسته به ایشان، افزود: ایجاد اشتغال و افزایش سطح درآمدی و بهبود معیشت روستاها و ساکنان حاشیه جنگل‌ها در دستور کار این نشست قرار دارد.

این مسئول، از اجرای طرح افزایش توانمندی مخاطب خبر داد و افزود: این طرح به منظور صرفه‌جویی اقتصادی در نگهداری از عرصه‌های جنگلی و منابع طبیعی در دستور کار قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: با استفاده از تجربیات علمی و عملی کارشناسان ارشد سازمان و مدیران کل منابع طبیعی و آبخیزداری که بازوان اجرایی سیاست‌گذاران سازمان و نظام هستند به‌زودی مصوب و اجرایی می‌شود.

رحمانی یادآور شد: نشست مدیران کل منابع طبیعی و آبخیزداری منطقه یک کشور که شامل 11 استان که عمده آنها نیز از استان‌های حاشیه دریای خزر و ناحیه جنگل‌های هیرکانی هستند به مدت دور روز کار خود را ادامه می‌دهند.

ا‌نتهای پیام/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول