اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ابهر تاکید کرد

رسیدگی خارج از نوبت به پرونده تخلفات منابع طبیعی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ابهر بر ضرورت رسیدگی به پرونده تخلفات منابع طبیعی به صورت فوق‌العاده و خارج از نوبت تاکید کرد.

رسیدگی خارج از نوبت به پرونده تخلفات منابع طبیعی

علیرضا الهیاری امروز در حاشیه نمایشگاه دولت مهر گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد:‌ دو فقره پرونده تخلف در روستای قره تپه شهرستان ابهر در سال جاری بررسی شده است.

وی با اشاره به بررسی پرونده تخلف 22.7 هکتاری در شهرستان ابهر خاطرنشان کرد: این پرونده‌ها به مقامات قضایی ارسال شده است.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ابهر با بیان اینکه از ابتدای سال جاری یک مورد خلع ید صورت گرفته است، افزود: 40 هکتار از روستای چندسین از توابع شهرستان ابهر به مقامات قضایی معرفی شده است.

وی با اشاره به اینکه از همه ظرفیت‌های یگان حفاظت برای جلوگیری از تصرف اراضی استفاده می‌شود، خاطرنشان کرد: از همه امکانات برای جلوگیری از تصرف استفاده می‌شود.

الهیاری برگزاری دوره‌‌های آموزشی را ضروری دانست و گفت: با برگزاری این دوره‌ها فرهنگ منابع طبیعی به مردم معرفی می‌شود.

وی با اشاره به ارائه دوره‌های آموزشی و ترویجی در روستاها تصریح کرد: با بهره‌مندی از ظرفیت روحانیان منطقه، ائمه جماعات و جمعه در زمینه توسعه فرهنگ منابع طبیعی اقدامات لازم انجام می‌شود.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ابهر با بیان اینکه از ظرفیت‌های کارشناسان برای توسعه فرهنگ منابع طبیعی استفاده می‌شود، خاطرنشان کرد:‌ ارائه آموزش‌های لازم به مردم از طریق کارشناسان ضروری است.

وی با اشاره به اینکه برخورد با متخلفان اراضی ملی به صورت جدی پیگیری می‌شود، افزود:‌ تشکیل پرونده برای متخلفان از طریق یگان حفاظت صورت می‌گیرد.

الهیاری با بیان اینکه پرونده تخلفات اراضی ملی باید به صورت فوق‌العاده رسیدگی شود، افزود: در این خصوص اقدامات لازم صورت نمی‌گیرد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول