اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طالب‌زاده در ‌‌همایش ‌واکاوی جریان بیداری اسلامی:

دشمن از روی ضعف دست به ساخت فیلم‌های بی‌ارزش می‌زند

خبرگزاری فارس: یکی از فیلمسازان سینما با تاکید بر اینکه دشمن از ایران هسته‌ای نمی‌هراسد، گفت: دشمن از روی ضعف دست به ساخت فیلم‌های توخالی و بی‌ارزش می‌زند.

دشمن از روی ضعف دست به ساخت فیلم‌های بی‌ارزش می‌زند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم نادر طالب‌زاده در همایش محکومیت هتک حرمت رسول خدا(ص) و واکاوی جریان بیداری اسلامی از سلسله جلسات انقلاب اسلامی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر که در سالن همایش‌های بین‌المللی دفتر تبلیغات اسلامی قم برگزار شد، با اشاره به اینکه توهین به پیامبراکرم(ص) اتفاق معمولی نبود، اظهار کرد: امام خمینی(ره) نخستین کلاس بیداری را با فتوای ارتداد سلمان رشدی در مقابل توهین نویسنده کم عقل و کم هنر جهان غرب که مقدسات را زیر پا گذاشت صادر کرده و دستور می‌دهد شخصی که چنین اهانتی کرد جانش گرفته شود.

وی با تاکید بر اینکه غرب که ادعای آزادی بیان و حقوق بشر داشت با این شوک وارد فاز جدیدی شد، تصریح کرد: نخستین مقالات و کتاب‌ها در مورد برخورد تمدن‌ها و پایان تاریخ از این بحث‌ها آغاز شد.

مدرس سینما با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) خط قرمز را برای غرب مشخص و برای نخستین بار تمدن و فرهنگ اسلامی را در سطح وسیع منتشر کرد، گفت: انقلاب اسلامی در بدو حرکت معلوم نبود چه قدرت، نفوذ، ماهیت و قدرت ماندگاری دارد و به همین دلیل از آن روز تا به امروز سال‌ها گذشته است و دشمن آن روز نمی‌دانست چه چیزی را باید طراحی و فکر کند.

طالب‌زاده با تاکید بر اینکه همه این صحبت‌ها در حرکت سه دهه غرب روشن و او بی‌تاب شده است که اقدام به ساخت این فیلم می‌کند، تصریح کرد: ساخت این فکر اثر بریدگی و آثار پایانی کفر صهیونیست‌ها را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه ساخت فیلم موهن نسبت به پیامبر اکرم (ص) برکاتی هم از جمله معرفی غرب به غربی‌ها و جامعه مؤمن جهان از هر فرقه‌ای شد اضافه کرد: جامعه اسلامی به جهان غرب چهره خود را معرفی کرد.

این مستندساز سینما با تاکید بر اینکه ساخت فیلم موهن نسبت به پیامبر اکرم (ص) اثر هنری نبود اظهار کرد: آنها به دلیل آزادی بیان این فیلم را محکوم نکردند در حالی که این فرهنگ تو خالی است.

طالب‌زاده با تاکید بر اینکه بی‌حالی نشانه بارزی از تمدن غرب است، تصریح کرد: امروز با این ضعف در دشمن مواجه هستیم.

وی با اشاره به اینکه تمدن اسلامی امکان بروز نداشته اما امروز به صحنه آمده است، اظهار کرد: دشمن حتی تصوری هم از این حضور مسلمانان نمی‌کرد.

این فیلمساز سینما با تاکید بر اینکه دشمن از ایران هسته‌ای نمی‌هراسد، ابراز داشت: اکنون دشمن از توسعه ایدئولوژی انقلاب اسلامی که منجر به بیداری اسلامی شد، می‌هراسد.

طالب‌زاده با اشاره به اینکه اگر بیداری اسلامی رخ نمی‌داد، کفار نمی‌بریدند که فیلمی موهن تولید کنند اظهار کرد: غرب در ورود به قرن 21 جریان ساختگی 11 سپتامبر را کلید زد و امروز نیز به دنبال محدود کردن سانتریفیوژهای اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه سال گذشته فیلمی کمدی به نام دیکتاتور ساخته شد که به طور ظاهر قذافی و صدام را مسخره می‌کند، گفت: نقش اول این فیلم یک فرد آمریکایی_ اسرائیلی است و به طور بی‌سابقه‌ای می‌خواهد فرهنگ مسلمانان، جهان مؤمن عرب و به ویژه اعراب را دست اندازد.

مدرس سینما با اشاره به اینکه فیلم توهین‌آمیز نسبت به پیامبراکرم(ص) شش ماه پیش آماده شده بود خاطر نشان کرد: طراحی خاصی پشت این کارها است و رسانه‌ها باید تلاش کنند نکات ظریف و پنهان را برای مخاطب افشا کنند.

‌‌طالب‌زاده ‌‌با اشاره به پخش پوستری در نیویورک با عنوان «فاصله بین جهان متمدن و وحشی گری»، اظهار کرد: آنها در این پوستر می‌گویند از اسرائیل حمایت کنید و با جهاد بجنگید.

وی با اشاره به اینکه گروه فکری با عنوان «علی سینا» نزدیک به 10 سال است در حال تبلیغ علیه اسلام و نبی خاتم است، خاطرنشان کرد: این گروه فکری در اصل کفار صهیونیستی هستند و دیالوگ‌های این فیلم موهن از مقالات شخص علی سینا بیرون می‌آید.

این فیلمساز سینما با تاکید بر اینکه علی سینا فردی است که بارها برای مناظره با دانشمندان اسلامی دعوت شده اما هیچگاه ظاهر نمی‌شود، اظهار داشت: این فرد به احتمال بسیار وجود خارجی ندارد و یک گروه فکری است که با این عنوان با رشد اسلام مقابله می‌کند.

طالب‌زاده با تاکید بر اینکه اسامی عوامل پشت پرده فیلم موهن نسبت به پیامبر اکرم (ص) باید در جهان اسلام افشا شود، تصریح کرد: از امروز با توهین به پیامبراکرم(ص) وارد وادی دیگری شدیم که پایان کار آنها است.

وی با اشاره به اینکه فیلم موهن نسبت به پیامبراکرم(ص) فیلم نیست بلکه توهین نامه است، اظهار کرد: آنها از روی کار آمدن تمدن حقیقی و بیداری اسلامی می‌ترسند.

این مستندساز و مدرس سینما توهین به پیامبراکرم(ص) را آغاز یک پایان دانست و تصریح کرد: اسامی مسببین و کسانی که سال‌ها علیه نظام جمهوری اسلامی در آمریکا کار می‌کنند را باید افشا کنیم.

طالب زاده با تاکید بر اینکه برنامه راز موظف است بگوید دیوید هورویتز چه کسی است، خاطرنشان کرد: این فرد شخصی است که هفته فاشیم اسلامی را بنا کرده است.

وی با اشاره به اینکه روز به روز باید مطالب جدیدی از مسببین فیلم موهن در بیاید، اظهار داشت: شهر مقدس قم که مرکز جهانی است باید اقدام جدی برای ترجمه متون داشته باشد.

فیلمساز، مستندساز و مدرس سینما با تاکید بر اینکه فیلم موهن 10 سال پیش نوشته شده بود و سازنده می‌خواسته این فیلم را آن زمان با بودجه کمی بسازد، تصریح کرد: اما این فیلم در حالی پس از ده سال ساخته می‌شود که بیداری اسلامی رخ دادهو این نشان می‌دهد که غرب کلافه شده است. 

طالب زاده با تاکید بر اینکه رشد اسلام در منطقه بیداری اسلامی بود، اضافه کرد: تمدن واقعی  در حال شکوفایی است و تمام هدف غرب تغییر رژیم ایران است.

وی با اشاره به اینکه طبق قانون اساسی آمریکا تهدید اتمی غیرقانونی است اما اوباما سخن از حمله اتمی به میان می‌آورد، اضافه کرد: ایران کاری کرده است که آنها این چنین هراس دارند.

مدرس سینما با تاکید بر اینکه دشمن به قدرت موشکی ایران واقف است، تصریح کرد: مانور ناوهای آمریکایی در خلیج فارس دل خوش کردن آنها است به دلیل اینکه پدافند هوایی این ناوها حریف چند عدد موشک بیشتر نیست.

وی با اشاره به اینکه تحریم‌هایی که غرب انجام می‌دهد به دلیل آن است که توان حمله نظامی به ایران را ندارند، خاطرنشان کرد: رشد شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان نیز این گفته را تایید می‌کند.

طالب‌زاده مردم آمریکا و غرب را ساده خواند و اضافه کرد: مردم آمریکا آنچه که رسانه می‌گوید را باور می‌کنند و در هیچ زمانی مثل حال رسانه‌های آمریکایی علیه ایران متحد نشده بودند.

انتهای پیام/ش10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول