اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سمیرم:

4 هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد در سمیرم هستند

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سمیرم گفت: بیش از 10 هزار نفر در قالب 4 هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان هستند.

4 هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد در سمیرم هستند

عبدالرضا خودسیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سمیرم از تغییر چارت سازمانی کمیته امداد خمینی (ره) خبر داد و اظهار داشت: کمیته امداد شهرستان سمیرم با زیرمجموعه دو اداره در سمیرم و بخش پادنا از پنج شاخه برتر استان اصفهان است.

وی تعداد خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد شهرستان سمیرم را بیش از 10 هزار نفر در قالب 4 هزار خانوار اعلام کرد و گفت: از این تعداد 2 هزار و 700 خانوار تحت حمایت اداره سمیرم و یک هزار و 350 خانوار تحت حمایت کمیته امداد بخش پادنا هستند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سمیرم تعداد ایتام شهرستان را 545 نفر اعلام کرد و گفت: 843 نفر حامی از شهرستان سمیرم و 699 نفر حامی از استان این ایتام را حمایت می‌کنند.

این مسئول همچنین میزان حمایت حامیان ایتام سمیرم را در سال گذشته 959 میلیون تومان اعلام کرد و تصریح کرد: درآمد پنج ماهه اول امسال نیز 69 میلیون تومان است.

خودسیانی ادامه داد: 640 نفر دانش آموز و 140 نفر دانشجو تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) سمیرم است که در سال گذشته 209 میلیون ریال در سال تحصیلی گذشته هزینه شده است.

وی از تعطیلی خوابگاه دانش آموزی کمیته امداد امام خمینی (ره) سمیرم خبر داد و گفت: خوابگاه دانش آموزی کمیته امداد سمیرم در ابتدا فعالیت خود را با 150 دانش آموز آغاز کرد که در سال گذشته به 25 نفر کاهش یافت و به دلیل بزرگ بودن مجموعه خوابگاه و تعداد کم دانش آموزان تعطیل شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سمیرم تصریح کرد: با توجه به تغییرات چارت سازمانی و گسترده‌تر شدن فعالیت‌های کمیته امداد سمیرم مدیریت کمیته امداد امام خمینی (ره) سمیرم به ساختمان خوابگاه دانش آموزی کمیته منتقل شده است.

به گزارش فارس، شهرستان سمیرم با با 105 هزار جمعیت و 120 روستا، چهار بخش و چهار شهر در فاصله 165 کیلومتری جنوب اصفهان قرار دارد.

انتهای پیام/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول