اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره):

6100 خانواده زیرپوشش کمیته امداد جشن ‌خودکفایی ‌گرفتند

خبرگزاری فارس: سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: همزمان برگزاری همایش علمی پژوهشی اقتصاد خانواده در فرهنگ رضوی 6 هزار و 100 خانواده زیرپوشش کمیته امداد، اشتغال و خودکفایی خود را جشن گرفتند.

6100 خانواده زیرپوشش کمیته امداد جشن ‌خودکفایی ‌گرفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد حسین انواری سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) عصر امروز در اختتامیه همایش علمی پژوهشی اقتصاد خانواده در فرهنگ رضوی اظهار داشت: این همایش در دومین سال برگزاری خود با نگاهی متفاوت و نو  به مسائل و نیازهای اقتصادی جامعه به ویژه در قشر محروم پرداخت.

وی افزود: این همایش علمی پژوهشی با موضوع اقتصاد خانواده در فرهنگ رضوی در سه محور فرهنگ اقتصاد و کسب و کار خانگی، کسب روزی حلال و مدیریت اقتصادی خانواده و ارسال فراخوان مقاله‌نویسی در سراسر کشور برگزار شد.

انواری در ارتباط با دستاوردهای همایش گفت:با توجه به نوسانات اقتصادی و گسترش فقر این همایش با رویکرد عملکردی و کاربردی به ارائه راه حل‌های کارآمد با هدف زدودن فقر و رفع موانع توسعه پرداخته است.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) تصریح کرد: موضوع و محورهای همایش با مشورت و نظرسنجی کمیته امداد و هیئت علمی داوران که متشکل از اساتید برجسته دانشگاهی است براساس نیازهای بحرانی اقتصاد کشور و ریشه‌کنی تضاد طبقاتی انتخاب شد.

وی با ابراز رضایت‌مندی از مقالات ارائه شده به دبیرخانه همایش گفت: در مجموع 303 مقاله در سه محور موضوعی ذکر شده به دبیرخانه ارائه شد که از این میان بیشترین مقاله‌های دریافتی از استان‌های خراسان‌رضوی، فارس و اصفهان بوده که با ارزیابی هیئت داوران یازده مقاله برگزیده شد.

حسین انواری سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) در پایان یادآور شد: این همایش در قیاس با نخستین دوره خود در سال گذشته رشد چشمگیری در کیفیت برگزاری داشته اما برای برگزاری هر چه بهتر همایش در سالهای آتی خواستار تعامل دستگاه‌ها و نهادهای ذی‌ربط هستیم.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول