اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر سازمان بسیج هنرمندان اردبیل خبر داد

پارس‌آباد میزبان هفتمین جشنواره تئاتر بسیج استان اردبیل

خبرگزاری فارس: مدیر سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل گفت:‌ هفتمین جشنواره تئاتر بسیج در استان اردبیل امسال در شهرستان پارس‌آباد برگزار می‌شود.

پارس‌آباد میزبان هفتمین جشنواره تئاتر بسیج استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عظیم دشتی صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری این جشنواره اظهار داشت: جشنواره تئاتر بسیج در راستای نیل به اهداف عالی فرهنگی و هنری در نگاه متعهدانه و هنرمندانه به انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و نقش و حضور بسیجی ملت ایران در حماسه‌های عظیم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این جشنواره اهداف خاص پیگیری می‌شود، خاطرنشان کرد: تقویت رفتار و روحیه بسیجی با پرداخت به موضوعات نشاط ‌آفرین و غرور‌انگیز اجتماعی، اقتصادی و سیاسی در راستای الگو‌سازی برای نسل جدید و با هدف تشویق نمایشنامه‌نویسی و حمایت از اجرای عمومی نمایش بسیج در سطح شهرستان و استان با هدف ارتباط با مخاطب عام از اهداف این جشنواره است.

مدیر سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل بازخوانی ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، بیداری اسلامی، با هدف تبیین و تبلیغ اهداف و آرمان حرکت‌های اسلامی منطقه، تجلیل از مردم به پا خاسته را از موضوعات این جشنواره خواند.

دشتی همجنین تولید ملی،‌ حمایت از کار و سرمایه ایرانی، قصص قرآنی، تاریخ اسلام، مفاخر جهان اسلام، مضامین آیینی – اجتماعی مبتنی بر سه اصل اخلاق و هدایت و عفاف و ابعاد مختلف شخصیت و زندگی حضرت امام (ه) را از سایر موضوعات این جشنواره برشمرد.

این مسئول یادآور شد: هفتمین جشنواره تئاتر بسیج استان اردبیل در بخش نمایش صحنه‌ای، نمایش خیابانی، نمایش کودک و نوجوان و عروسکی و مسابقه نمایشنامه‌نویسی برگزار می‌شود.

مدیر سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل همچنین از ارائه 24 نمایشنامه به دبیر‌خانه جشنواره تئاتر بسیج استان اردبیل خبر داد و گفت: ‌از این تعداد 13 اثر به مرحله بازبینی راه‌ یافته‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، دشتی در پایان سخنان خود بیان داشت:‌ پنج گروه صحنه‌ای و یک گروه خیابانی به مرحله مسابقه راه یافته است که برترین‌های جشنواره در ششم و هفتم مهر ماه معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول