اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بویین زهرا برگزار شد

نخستین جشنواره دختران آفتاب

خبرگزاری فارس: نخستین جشنواره سراسری دختران آفتاب در مجتمع فرهنگی هنری ولایت شهرستان بویین زهرا برگزار شد.

نخستین جشنواره دختران آفتاب

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین نخستین همایش و جشنواره سراسری دختران آفتاب با حضور حجت‌الاسلام مهدی عباسی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین زهرا، حجت‌الاسلام مرتضی کریمی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بویین زهرا و تعدادی از بانوان بسیجی بخش مرکزی شهرستان بویین زهرا عصر امروز در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی و هنری ولایت شهرستان بویین زهرا برگزار شد.

حجت‌الاسلام مهدی عباسی در این همایش با بیان اینکه نقش و جایگاه زنان در تحکیم و استواری نهاد خانواده بسیار با اهمیت است، اظهار کرد: بخش عظیمی از کمک به رشد و تعالی نهاد خانواده امروز بر عهده بانوان است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین زهرا اضافه کرد: آسیب‌ها و آفاتی که ممکن است پیرامون نهاد خانواده به وجود آید، ناشی از عدم توجه و پشتیبانی از کانون و محفل گرم خانواده است.

وی با بیان اینکه روند تربیت دانش‌آموزان از ابتدا در نهاد مقدس و پربار خانواده شکل می‌گیرد، عنوان کرد: توجه محوری و دائم به امر خانواده باید جزو ضروریات مهم جوامع اسلامی قرار گیرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین زهرا ادامه داد: بهره‌برداری مناسب و خوب از برکات خانواده باید در محوریت امور جامعه قرار گیرد.

عباسی خاطرنشان کرد: اصل توجه دین مبین اسلام در عرصه تعالی و تربیت دینی بر محور خانواده و اصل توجه به این کانون سراسر مهر و محبت است.

وی با بیان این نکته که بیشترین تخریب از سوی دشمنان متوجه نحوه تربیت و اصالت‌بخشی به نوجوانان و جوانان است، تصریح کرد: مبنای فعالیت در برنامه‌های فرهنگی باید توجه به نهاد خانواده باشد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین زهرا ادامه داد: رویکرد سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه خانواده، تحکیم بنیان‌های اخلاقی و اجتماعی است.

عباسی بیان کرد: دختران و بانوان ایران باید نماد عفت و پاکدامنی برای امت‌های اسلامی دیگر قرار گیرند.توسعه و اقتدار اسلامی در جامعه با اتحاد و عمل به دستورات دین مبین اسلام محقق می‌شود.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول