اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد ساری خبر داد

توسعه رشته‌های کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد ساری

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ساری گفت: امیدواریم به‌ زودی تعداد رشته‌های کارشناسی ارشد این واحد دانشگاهی را به ۴۰ رشته برسانیم.

توسعه رشته‌های کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد ساری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، جلسه شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری با عصر امروز حضور ابراهیمیان مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی مازندران و تمام اعضا در دانشگاه آزاد اسلامی ساری برگزار شد. 

در این نشست کیومرث نیازآذری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ساری طی سخنانی با محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) گفت: امروز دشمنان جنگ تمام عیاری را علیه مسلمانان و اسلام آغاز کرده‌اند و به پیامبری که مقدس‌ترین و محبوب‌ترین فرد در بین بیش از یک سوم جمعیت جهان است اهانت می‌کنند و با شعار آزادی و دموکراسی اعمال زشت خود را توجیه می‌کنند.

وی هدف اصلی این اقدامات را ایجاد اختلاف در بین مسلمانان و ادیان اعلام کرد و گفت: حرکت‌های خودجوش برای دفاع از پیامبر(ص) اعظم در سراسر جهان نشان داد که همچنان نام پیامبر گرامی اسلام چون خورشید فروزان می‌درخشد و همیشه جاویدان و پرفروغ است.

نیازآذری در ادامه به هفته دفاع مقدس اشاره کرد و یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس را گرامی داشت و تصریح کرد: جمهوری اسلامی حتی در جنگ با عراق عادلانه و منصفانه عمل کرد و هرگز به خود اجازه نداد از سلاح‌های نامناسب استفاده کند و امروز با تجارب کسب شده در 8 سال دفاع مقدس و رشد و توسعه علمی و پیشرفت گسترده در عرصه نظامی، ایران اسلامی به یک کشور با اقتدار و مجهز تبدیل شده و در مقابل تهدیدها و نقشه دشمنان محکم خواهد ایستاد.

وی در ادامه هدایت نسل جوان و ایجاد آمادگی در آنان برای مقابله با دسیسه‌های مختلف دشمنان را متذکر شد و تصریح کرد: حضور هوشمندانه و با کیاست اساتید و دانشجویان در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی آینده‌ای درخشانی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی رقم خواهد زد.

وی با اشاره به جذب دانشجویان در 25 رشته کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد اسلامی ساری تاکید کرد با تلاش صورت گرفته امیدواریم به زودی تعداد رشته‌های کارشناسی ارشد این واحد دانشگاهی به 40 رشته برسد.

نیازآذری حرکت به سمت اسلامی‌تر کردن دانشگاه را متذکر شد و افزود: تقویت تشکل‌های دانشجویی، برگزاری نشست‌های مختلف، ارائه برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری در دانشگاه و رعایت اصل ظرافت و تدریج در فعالیت‌های فرهنگی را باید مورد توجه قرار دهیم و همه تلاش کنیم تا زمینه ترویج ارزش‌های اسلامی در فضای دانشگاه فراهم شود.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول