اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید صورت می‌گیرد

پذیرش دانشجو در 8 رشته جدید در دانشگاه آزاد ورامین

خبرگزاری فارس: با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید، دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین‌ ـ پیشوا در هشت رشته جدید در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشجو می‌پذیرد.

پذیرش دانشجو در 8 رشته جدید در دانشگاه آزاد ورامین

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین ‌ـ پیشوا در هشت رشته جدید در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد از سال تحصیلی جدید دانشجو می‌پذیرد.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پیشوا ‌ـ ورامین در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران در این ارتباط اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین‌ ـ پیشوا با هدف اشتغال‌زایی برای دانشجویان شش رشته در مقطع کارشناسی و دو رشته در مقطع کارشناسی ارشد را در این واحد راه‌اندازی کرده است.

سیامک یوسفی گفت: رشته‌های فنی از جمله برق الکترونیک، برق قدرت، مهندسی شیمی، طراحی صنعتی، مکانیک و ماشین‌آلات کشاورزی از جمله رشته‌های جدیدالتاسیس در مقطع کارشناسی است.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پیشوا‌ ـ ورامین در پایان تصریح کرد: دو رشته فیزیک و سیستماتیک جانوری نیز در مقطع کارشناسی ارشد برای نخستین‌بار ارائه شد تا دانشجویان در این مقاطع در جاهایی از جمله محیط زیست و وزارت نیرو مشغول کار شوند. 

انتهای پیام/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول