اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور اهالی مطبوعات

رونمایی از تندیس و نشان عالی ضامن آهو در بندرعباس

خبرگزاری فارس: طی مراسمی با حضور اهالی رسانه و مدیر کل ارشاد هرمزگان تندیس و نشان عالی ضامن آهو در بندرعباس رونمایی شد.

رونمایی از تندیس و نشان عالی ضامن آهو در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان بعد از ظهر امروز در حاشیه افتتاح این تندیس گفت: این تندیس و نشان عالی ضامن آهو برای إهدا در اختتامیه ششمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان رضوی و نمایش عروسکی ضامن آهو با طراحی و جنس بسیار عالی تهیه و به نفرات منتخب إهدا خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین علی مریدی زاده تصریح کرد: تندیس جشنواره به نفرات برگزیده در رشته‌های مختلف و گروه برتر نمایشی در بخش‌های صحنه‌ای و عروسکی إهدا و نشان عالی ضامن آهو نیز برای تقارن این جشنواره با هفته دفاع مقدس به رزمندگان، ایثارگران، جانبازان و خانواده شهدای هرمزگان تقدیم می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: نشان عالی ضامن آهو از امسال در اختتامیه جشنواره علاوه بر خانواده ایثارگران و رزمندگان به فعال‌ترین دستگاه‌های مشارکت‌کننده در برگزاری جشنواره نیز اهداء خواهد شد.

مریدی‌زاده در پایان یادآور شد:‌ پنج سال متوالی است که این جشنواره عظیم هنری با تلاش همه دست اندرکاران و به ویژه هنرمندان رشته نمایش با محوریت استان هرمزگان در سطح بسیار مطلوبی برگزار شده و امسال نیز همه چیز برای برگزاری جشنواره مهیاست.

مدیرکل ارشاد هرمزگان افزود: در مدت برگزاری جشنواره ششم در استان هرمزگان میزبان بیش از 100 هنرمند نمایش از استان‌های مختلف هستیم و طبق برنامه‌ریزی دبیرخانه برای استفاده بیشتر شهروندان هرمزگانی هر گروه نمایشی می‌تواند در دو مرحله اجرای تئاتر داشته باشد و در هر روز از جشنواره هر نمایش در دو سانس به روی صحنه خواهد رفت.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول