اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دوم لیگ دسته ‌یک کشور

تیم پاس همدان مهمان شهرداری بندرعباس است

خبرگزاری فارس: فردا هفته دوم لیگ دسته یک کشور برگزار می‌شود که در این هفته تیم فوتبال پاس همدان باید در بندرعباس به مصاف تیم شهرداری این شهر برود.

تیم پاس همدان مهمان شهرداری بندرعباس است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، با آغاز لیگ دسته اول فوتبال تب فوتبال به بسیاری از شهرهای کشورمان بازگشته و تنور این لیگ هفته به هفته داغ‌تر می‌شود و از تیم‌های مدعی لیگ دسته اول رونمایی می‌شود.

در هفته اول پاس موفق شد بازی بزرگ هفته و یکی از حساس‌ترین بازی‌های لیگ را ببرد و سه امتیاز شیرین خانگی را کسب کند.

مصاف دو تیم مدعی لیگ دسته اول که پیش از این در لیگ برتر توپ می‌زدند یکی از زیباترین بازی‌های هفته بود.

همچنین بازگشت دوباره فراز کمالوند به همدان هم حساسیت این بازی را دوچندان کرده بود برای هواداران پاس گرفتن این سه امتیاز از این نظر مهم بود که سرمربی فصل گذشته خود را که عامل ناکامی‌های فصل گذشته می‌دانستند، دست خالی بدرقه کنند و گل دقیقه 94 پاس آب سردی بود و بر پیکره تیم شهرداری تبریز و پاسی‌ها موفق شدند هفته اول را با دست پر از زمین خارج شوند.

در هفته دوم پاس باید به بندرعباس سفر کرده و به مصاف شهرداری این شهر برود، پاس در این هفته همچنین بازی تدارکاتی را در افتتاحیه ورزشگاه حاجی‌بابایی مریانج با تیم مرصاد این شهر داشت که این تیم را با پنج گل گلباران کرد.

پاسی‌ها فردا کار سختی را در گرمای جنوب دارند و باید در برابر تیمی قرار بگیرند که بازی اول خود را دو بر صفر آن هم در خانه برابر شهرداری یاسوج باخته است و انگیزه‌های این تیم برای جبران باخت هفته اول آن هم برابر تیم مدعی پاس بسیار زیاد است.

این سه امتیاز برای صدرنشینی و ادامه نوار بردهای پاس خیلی مهم است باید دید شاگردان وینگوبگوویچ در این بازی چه می‌کنند برداشتن محکم گام دوم می‌تواند به صدرنشینی و ادامه موفقیت‌های پاس کمک کند.

شهرداری بندرعباس که سه امتیاز خانگی هفته اول را از دست داده است نمی‌خواهد در دومین بازی خانگی خود باز هم طعم تلخ شکست را بچشد.

گرفتن این سه امتیاز برای پاس هم خیلی مهم است و بازیکنان پاس باید برد هفته اول را فراموش کنند و تنها به برد در این بازی فکر کنند.

تیم پاس فردا ساعت 16:45 دقیقه در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس میهمان شهرداری این شهر است.

پاس هم‌اکنون با یک بازی و سه امتیاز در رده دوم جدول گروه ب لیگ آزادگان است.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول