اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کردستان:

امنیت کردستان پایدار و خلل‌ناپذیر است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی- امنیتی استاندار کردستان به نقش امنیت در توسعه همه‌جانبه هر جامعه‌ای اشاره کرد و گفت: امنیت امروز کردستان پایدار و خلل‌ناپذیر است.

امنیت کردستان پایدار و خلل‌ناپذیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ایرج حسن‌زاده در افتتاحیه دوره آموزشی حفاظت و حراست در بحران ویژه بخشداران استان‌های کردستان و مرکزی در سنندج، اظهار کرد: اقتدار و صلابت همه‌جانبه جمهوری اسلامی موجب استقرار امنیت و آرامش پایدار در کشور شده است.

وی خاطرنشان کرد: امروزه با تلاش عوامل امنیتی و انتظامی و نیز احاطه اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان امنیت و آرامش پایدار در کشور و استان وجود دارد.

معاون سیاسی- امنیتی استاندار کردستان افزود: تسلط اطلاعاتی جمهوری اسلامی موجب شده تا در چند سال اخیر هرگونه اقدامات خرابکارانه استکبار جهانی و عوامل فریب خورده آنها در داخل کشور شناسایی و با اقدامات پیشگیرانه و ضربتی نیروهای امنیتی و اطلاعاتی بسیاری از این گروه‌ها شناسایی و متلاشی شوند.

حسن‌زاده با بیان اینکه امنیت استان کردستان امنیتی پایدار و خلل‌ناپذیر است، گفت: این استان به دلیل باورها و اعتقادات دینی و مذهبی عمیق مردم از نظر بروز جرائم قضایی نیز جز پاک‌ترین استان‌های کشور با ضریب امنیتی بالا است.

وی امنیت بالای استان را مانع از فعالیت اراذل و اوباش در این استان دانست و گفت: در حال حاضر موضوعی به عنوان اراذل و اوباش خطرساز در استان وجود ندارد و امنیت اجتماعی پایدار در این استان حاکم است.

معاون سیاسی- امنیتی استاندار کردستان بخشداران را نماینده اجرایی دولت در ارتباط با مردم دانست و خاطرنشان کرد: بخشداران باید با ایجاد فضای صمیمی و دوستانه با مردم در حوزه فعالیت خود زمینه جلب اعتماد و اطمینان مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیش از پیش فراهم کنند.

به گفته حسن‌زاده، پیشگیری از بحران‌های امنیتی، طبیعی و اجتماعی از مهم‌ترین وظایف بخشداران است.

وی خواستار افزایش سطح دانش بخشداران شد و تصریح کرد: تلفیق تجربه و دانش، ارتباط سالم با جامعه و درک نیازهای واقعی مردم از ویژگی‌های اصلی یک بخشدار موفق است.

وی تصریح کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی در بخش‌ها و روستاها به منظور افزایش سطح آگاهی بخشداران در زمینه چگونگی مقابله با بحران‌ها و حوادث غیرمترقبه ضروری است.

معاون سیاسی- امنیتی استاندار کردستان با اشاره به سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری و نامگذاری کردستان به استان فرهنگی افزود: نامگذاری کردستان به عنوان استان فرهنگی لزوم توجه به مباحث فرهنگی و تقویت و نهادینه کردن بسترهای فرهنگی در این استان را دوچندان کرده است.

حسن‌زاده افزود: به همین منظور همه متولیان مباحث فرهنگی استان باید با تمام توان در این میسر تلاش خود را مضاعف کنند.

وی در ادامه ایجاد فضای بدبینی در جامعه را از مهم‌ترین اهداف دشمنان عنوان کرد و گفت: مدیران باید با خدمت صادقانه و مضاعف و همکاری نزدیک با مردم زمینه ایجاد فضای اطمینان و اعتماد را فراهم کنند.

به گفته معاون سیاسی- امنیتی استاندار کردستان، خدمت صادقانه مسئولان به مردم نقشه‌های شوم استکبار جهانی در راستای دور ساختن مردم از بطن انقلاب را بی‌اثر خواهد کرد.

حسن‌زاده تصریح کرد: مردم کردستان مردمی خونگرم و مهمان‌نواز هستند و این ویژگی اخلاقی منحصر به فرد هر ساله موجب ورود بیش از سه میلیون گردشگر به استان می‌شود.

وی با بیان اینکه اهمیت نهادینه کردن احساس امنیت در جامعه از خود امنیت بیشتر است، گفت: توسعه تفکر وجود امنیت و آرامش پایدار در این استان در سطح کشور رسالت همه مسئولان و مردم استان است.

معاون سیاسی- امنیتی استاندار کردستان در پایان با اشاره به رشد شاخص‌های توسعه در استان  از آغاز پیروزی انقلاب تاکنون تصریح کرد: بخشداران باید با خدمات صادقانه و همسو کردن تجربه‌کاری و دانش و علم روز به وظایف خطیر خود به نحو شایسته عمل کنند.

انتهای پیام/صا10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول