اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علوی‌گرگانی:

ایران مهد امنیت در خاورمیانه است

خبرگزاری فارس: یکی از مراجع تقلید با اشاره به اینکه در نظام جمهوری اسلامی همه نیرو تحت امر مقام معظم رهبری هستند گفت: امروز به برکت نظام اسلامی و هدایت‌های رهبری ایران اسلامی به مهد امنیت در خاورمیانه تبدیل شده است.

ایران مهد امنیت در خاورمیانه است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم آیت‌الله سید محمد علوی‌گرگانی ظهر امروز در دیدار جمعی از سربازان وظیفه ضمن تبریک ایام دهه کرامت و هفته دفاع مقدس تصریح کرد: سربازان خدمت‌گزار در نظام اسلامی به نوعی سربازان امام عصر(عج) به شمار می‌روند.

وی با اشاره به اینکه نسل جوان باید از همان سنین جوانی راه حق و حقیقت را بیابد و در این راه حرکت کند اضافه کرد: افراد در برابر فرمان فرماندهان دو دسته‌ هستند، یک دسته پذیرای فرمان بوده و دسته دیگر نافرمانی می‌کنند.

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه قرآن به عنوان معجزه پیامبر گرامی اسلام همه مسائل زندگی بشر را به صورت دقیق تبیین کرده است یادآور شد: ما باید ببینیم در برابر فرمان خدا و ائمه اطهار جزو کدام دسته قرار می‌گیریم.

وی با اشاره به اینکه خداوند به وسیله پیامبران، انبیا، ائمه اطهار و علمای دینی راهنمایی‌های لازم را در اختیار انسان‌ها قرار داده است بیان کرد: آن‌هایی که فرمان‌بردار نظام الهی باشند همواره در امور خود به پیش می‌روند.

آیت‌‌الله علوی‌گرگانی در ادامه با اشاره به اینکه در شرایط کنونی وحدت یک نقطه کلیدی به شمار می‌رود، تصریح کرد: دشمنان تمام حرکت‌ها و برنامه‌های ما را مورد توجه قرار می‌دهند و به دنبال این هستند که بدانند وحدت تا چه میزان در نظام ما وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه همه گروه‌ها باید اتحاد را بیش از گذشته تقویت کنند، افزود: همه باید مطیع فرمانده کل قوا بوده و منویات ایشان را عملی کنند.

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه در نظام جمهوری اسلامی همه نیرو تحت امر مقام معظم رهبری هستند گفت: امروز به برکت نظام اسلامی و هدایت‌های رهبری ایران اسلامی به مهد امنیت در خاورمیانه تبدیل شده است.

وی با اشاره به اینکه نباید در برابر دشمن لحظه‌ای غفلت داشته باشیم اضافه کرد: ملت ایران همیشه هوشیار بوده و همواره از نظام اسلامی و دستاوردهای آن با جدیت حمایت می‌کند.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول