اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر خبر داد

دستگیری 6 عضو باند سارقان خودرو در اسلامشهر

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی اسلامشهر گفت: ماموران انتظامی شهرستان اسلامشهر طی یک عملیات، موفق به شناسایی و دستگیری شش نفر از اعضای یک باند سرقت خودرو به سرکردگی علی پلنگ در این شهرستان شدند.

دستگیری 6 عضو باند سارقان خودرو در اسلامشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر به نقل از پایگاه خبری پلیس البرز،  حمدالله نورایی اظهار داشت: روز گذشته ماموران پلیس آگاهی در حین گشت زنی بودند که متوجه خودرویی شدند که سرنشین آن با دیدن ماموران خودرو را ترک کرده و پا به فرار می‌گذارد.

وی گفت: ماموران که به این موضوع مشکوک شده بودند به تعقیب وی پرداخته و پس از طی مسافتی، وی را متوقف و پس از دستگیر ی در بازرسی بدنی از متهم مقادیری مواد مخدر از نوع شیشه از وی کشف و ضبط شد.

این مسئول گفت: متهم در بازجویی‌های اولیه ماموران انتظامی اقرار کرد که خودرواش دچار نقص فنی شده و پس از دیدن ماموران انتظامی، با توجه به اینکه مقادیری مواد مخدر با خود همراه داشته پا به فرار می‌گذارد.

نورایی افزود: با توجه به ضد و نقیض گویی‌ها متهم، وی در بازجویی‌های تکمیلی ماموران به جرم خود مبنی بر سرقت اعتراف و اقرار کرد که از اعضای یک باند بزرگ سرقت خودرو می‌باشد که به سرکردگی علی – ع معروف به علی پلنگ و سایر اعضای باند در مناطق اسلامشهر – رباط کریم اقدام به سرقت خودرو می‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر گفت: در ادامه بازجویی‌ها از این سارق خودرو، مخفیگاه سایر اعضای باند در رباط کریم شناسایی و بلافاصله ماموران پلیس آگاهی به محل مورد نظر اعزام و پس از محاصره کامل منطقه در یک عملیات غافلگیرانه وارد مخفیگاه متهمان شده و پنج عضو دیگر باند سارقان خودرو به نام‌های سیاوش –غ، منوچهر – د، مسعود –د، میثم-ح و علی – م را در حال استعمال مواد مخدر دستگیر و در بازرسی از آنجا مقادیری مواد مخدر از نوع شیشه و هروئین و همچنین سه دستگاه خودروی مسروقه را کشف و ضبط کردند.

نورایی ابراز داشت: در بازجویی از سرکرده باند سارقان مشخص شد که وی سوژه‌های خود را از میان خودروهای که فاقد تجهیزات ایمنی بوده و در اطراف خیابان‌های خلوت پارک شده انتخاب کرده و پس از سرقت خودرو و انتقال آن به مکان مورد نظر، آنها را اوراق کرده و با همدستی سایر همدستان خود قطعات آنها را به فروش می‌رسانده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر تصریح کرد: در ادامه پیگیری‌ها، دو نفر مالخر نیز شناسایی و طی یک عملیات پلیسی دستگیر شد.

نورایی در پایان گفت: با متلاشی شدن این باند بزرگ سرقت، همه اعضای آن نیز دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول