اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای شهر اردبیل:

افتتاح شتاب‌آلود پل ارجستان مورد تایید نیست

خبرگزاری فارس: سخنگوی شورای شهر اردبیل گفت: ‌افتتاح شتاب‌آلود و ناتمام پل ارجستان به میمنت سوم خرداد قابل قبول نیست.

افتتاح شتاب‌آلود پل ارجستان مورد تایید نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سالار شاکر پیش از ظهر امروز در جلسه شورای شهر اردبیل اظهار داشت: اگر افتتاح این پل بعد از سوم خرداد انجام شود هیچ عیب و ایرادی ندارد اما اگر با عجله و شتاب این پل را تا سوم خرداد و رفع نکردن برخی از نواقص افتتاح کنیم اسباب گله‌مندی و ناراحتی مردم فراهم می‌شود.

وی ضرورت توجه به ساماندهی ورودی شهر اردبیل به ویژه از مسیر خلخال و مشگین‌شهر را یادآور شد و گفت: انتظار می‌رود با همت شهرداری این ورودی‌ها ساماندهی واقعی شده و وضعیت نابسامان ورودی اردبیل از مسیر مشگین‌شهر و خلخال برطرف شود.

سخنگوی شورای شهر اردبیل از تلاش‌های شهرداری اردبیل در آسفالت، لکه‌گیری و روکش معابر و کوچه‌ها قدردانی کرد و بیان داشت: این فعالیت‌ها رضایت نسبی مردم را فراهم کرده و انتظار می‌رود ادامه این جهاد واقعی را در عمران شهری شاهد باشیم.

شاکر با اشاره به ضرورت دقت در پازل‌کاری در کنار توجه به کیفیت فعالیت‌های عمرانی خاطرنشان کرد: ما در هر ماه می‌توانیم با یک برنامه‌ریزی دقیق پروژه‌های تکمیل شده را به بهره‌برداری برسانیم تا برای مناسبت‌های خاص افتتاح آنها انباشت نشود.

وی به آخرین سال فعالیت شورای سوم اشاره کرد و افزود: بهتر است خدمات و افتتاح پروژه‌ها به نحوی باشد تا همه بتوانند از فعالیت‌ها و خدمات شورای سوم و شهرداری آگاهی لازم را کسب کنند.

سخنگوی شورای شهر اردبیل از حذف عوارض برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی خبر داد و تصریح کرد: بر اساس بودجه سال 91 خانواده‌های زیر‌پوشش کمیته امداد و بهزیستی از پرداخت عوارض ساختمانی و هرگونه ساخت و ساز معاف شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شاکر در پایان سخنان خود خواستار جانشینی منابع در‌آمدی دیگر برای شهرداری شد و اظهار داشت:‌ ما‌به‌التفاوت این مصوبه باید به هر نحو ممکن به حساب شهرداری‌ها واریز شود.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول