اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آمل خبر داد

افتتاح 2 پل بزرگ در آمل

خبرگزاری فارس: فرماندار آمل گفت: دو پل روگذر برون‌شهری آمل هفته دولت و هفته دفاع‌ مقدس به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح 2 پل بزرگ در آمل

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، یدالله اکبرزاده پیش از ظهر امروز در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان آمل با اعلام اینکه عملیات اجرایی پل روگذر امام حسین (ع) به اتمام رسیده است، بیان کرد: مطالبات شرکت پیمانکار این پروژه نیز پرداخت شده و این پروژه در حال اجرای عملیات محوطه‌سازی زیر این پل قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه پل روگذر اوجی‌آباد در خروجی آمل به سمت غرب مازندران نیز برای افتتاح در ایام شهریور ماه آماده می‌شود، گفت: این دو پروژه در هفته دولت و هفته دفاع‌ مقدس به بهره‌برداری می‌رسد.

اکبرزاده با تاکید بر اینکه این هفته دولت سه پروژه ورزشی نیز در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد، بیان کرد: این پروژه‌ها برای بهره‌برداری آماده‌سازی می‌شوند.

فرماندار آمل با اشاره به اعتبارات تملک دارایی این شهرستان در سال‌ جاری اظهار کرد: اعتبارات تملک دارایی آمل در سال ‌جاری 23 درصد رشد داشته است.

وی با اعلام اینکه تا 20 مرداد ماه فرصت جذب اعتبارات سال گذشته باقی مانده است، یادآور شد: در سال‌ جاری اعتبارات تملک دارایی آمل به 179 میلیارد ریال افزایش یافته است.

اکبرزاده با بیان اینکه این میزان اعتبار مربوط به اعتبارات مرحله نخست سال 91 است، از افزایش این اعتبارات تا انتهای‌ سال خبر داد و یادآور شد: اعتبارات تبصره‌های مختلف و حوادثی نیز بنا بر نیاز شهرستان و دستگاه‌های اجرایی جذب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شهرستان آمل از شهرهای بزرگ مازندران و نیاز به اختصاص اعتبارات بیشتری دارد، گفت: تلاش می‌کنیم میزان اعتبارات در سال‌ جاری به نسبت بیشتری افزایش یابد.

فرماندار آمل با اعلام اینکه این اعتبارات به غیر از اعتبارات ملی است، افزود: تعدادی از پروژه‌های شهرستان نیز از محل اعتبارات ملی تامین می‌شوند که در این بخش قرار نمی‌گیرد.

وی با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی باید در اختصاص اعتبارات، اولویت را به پروژه‌های نیمه تمام بدهند، تصریح کرد: انتخاب پروژه‌ها همچنین متناسب سند توسعه استان تنظیم شود.

انتهای‌پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول