اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌رضوی:

صدای عدالتخواهی ایران در سراسر جهان پیچیده است

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌رضوی گفت: اکنون صدای آزادی و عدالتخواهی ملت ایران نه تنها در سازمان ملل متحد بلکه در سراسر جهان پیچیده است.

صدای عدالتخواهی ایران در سراسر جهان پیچیده است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمود صلاحی پیش از ظهر امروز و در مراسم صبحگاه مشترک یگان‌های نمونه نیروهای مسلح که در میدان صبحگاه لشگر 77 پیروز ثامن الائمه(ع) برگزار شد، اظهار کرد: وسعت ایران اسلامی به اندازه تمام دل‌های مردم سراسر دنیا است و مردم سراسر دنیا مردم ایران اسلامی را دوست دارند و به‌ آن عشق می‌ورزند.

استاندار خراسان‌رضوی در ادامه گفت: اکنون صدای آزادی و عدالتخواهی ملت ایران نه تنها در سازمان ملل متحد بلکه در سراسر جهان پیچیده است.

وی با طرح سئوالی با این مبنا که 70 سال تبلیغ لیبرال دموکراسی و آزادی بیان چه شده است، افزود: سازمان‌هایی که برای جلوگیری از فشار بر ملت‌ها تاسیس شده است امروز نقش اصلی آنان در میان ملت‌ها مشخص می‌باشد، این سازمان‌هایی که ادعای دفاع از ملت‌ها را دارند با قدرت‌های استعماری و استکباری همکاری بسیار صمیمانه‌ای دارند.

صلاحی در ادامه گریزی به تحریم‌های اقتصادی کشور زد و گفت: تحریم‌های اقتصادی علیه ملت ایران عملی ضد انسانی و غیرتمدنی است و آنان ملت ایران اسلامی را حتی در دستیابی به قطعات هواپیمای مسافربری که کاربردی غیر نظامی دارد، تحریم می‌کنند.

وی در ادامه این گونه اقدام‌ها را مصداقی از اعمال ابوسفیان با پیامبر بزرگوار اسلامی دانست و گفت: پیامبر گرامی اسلام و یاوران با وفای ایشان به مدت سه سال در شعب ابن ابی‌طالب از طرف ابوسفیان در بدترین شرایط، تحریم‌ اقتصادی شدند.

استاندار خراسان‌رضوی افزود: در حال حاضر استکبار که ابوسفیان‌های زمان حال است نیز همانند آنان دارای تعقل و منطقی نیستند به این روش‌های کهنه و نخ‌نما روی ‌آورده‌اند و تحریم‌های اقتصادی دشمنان انقلاب اسلامی علیه مردم بزرگ ایران از سر ناتوانی و ضعف آنان است.

استاندار خراسان‌رضوی تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی را نشانه شایستگی ملت ایران دانست و گفت: با حمایت نیروهای مسلح و به برکت خون شهدا و تلاش جوانان توانسته است در بحث غنی‌سازی اورانیوم جزو 10 کشور دنیا قرار گیرد.

صلاحی در بخشی از سخنان خود به نیروهای مسلح و نقش آنان در انقلاب و جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: نیروهای مسلح با همراهی و پشتیبانی ملت و با رهبری امام خمینی(ره) توانستند‌ در جنگ هشت ساله، ایران را از چنگال صدام که مورد حمایت تسلیحاتی، مالی و تبلیغاتی بلوک غرب و شرق بود بیرون آورد.

استاندار خراسان‌رضوی افزود: امنیتی که امروز مردم ایران در کشور شاهد هستند به برکت حضور نیروهای مسلح، مجاهدت شهدای گرانقدر و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی تحت رهبری امام خمینی(ره) و نائب بر حق ایشان مقام معظم رهبری است.

استاندار خراسان‌رضوی گفت: صدام، حزب بعث و آنانی که به ایران اسلامی تجاوز کردند جزو لعن و نفرین ملت ایران و عراق چیزی دیگر نصیبشان نشد.

وی گفت: شهدای گرانقدر، نیروهای مسلح، آزادگان و جانبازان ایران زمینه‌ساز پیشرفت‌های علمی و اقتصادی ایران اسلامی بودند و در این میان سی سال، استقلال ‌آزادی و جمهوری اسلامی تجربه مقابله با تحریم‌ها و فشارها علیه نظام مقدس اسلامی جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول