اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گنبدکاووس:

رویکرد دولت همچنان عدالت‎محورانه است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان گنبدکاووس گفت: تعداد پروژه‌های افتتاح‎ شده در هفته دولت گویای رویکرد عدالت‎محورانه دولت است.

رویکرد دولت همچنان عدالت‎محورانه است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حیدر احمدی عصر امروز در جمع مدیران شهرستان گنبدکاووس با قدردانی از دستگاه‎های اجرایی شهرستان در برگزاری موفق نمایشگاه هفته دولت در این شهرستان اظهار داشت: در هفته دولت 125 پروژه عمرانی و تولیدی در سطح شهرستان با اعتباری بالغ بر 508 میلیارد ریال با حضور استاندار و مسئولان استانی و شهرداری آغاز عملیات اجرایی و افتتاح شد.

وی یادآور شد: توجه به کیفیت پروژه‌های عمرانی اجرا شده از جمله گازرسانی به 21 روستا اجرای 110 واحد طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی و پروژه‎های مقاوم‌سازی غیر سازه‌ای مدارس در بیش از 100 روستا، اجرای هفت پروژه راهسازی در روستاها، احداث آب‎بندان، بند خاکی و جاده‌های بین مزارع، نشانگر رویکرد عدالت‎محورانه دولت است که با اجرای این طرح‎ها به محرومیت‌زدایی روستاهای منطقه می‌پردازد.

فرماندار شهرستان گنبدکاووس همچنین از آغاز عملیات اجرایی یک واحد آموزشی 12 کلاسه دخترانه مقطع متوسطه در زمینی به مساحت 2 هزار مترمربع و زیربنای یک هزار و 300 مترمربع در سه طبقه خبر داد که با اعتبار 10 میلیارد ریال از محل اعتبارات نوسازی و تجهیز مدارس گلستان با حضور امام جمعه و نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی آغاز شد.

احمدی خاطر نشان کرد: دولت به واسطه نگرش هدفمندانه به مصرف انرژی و نهادینه کردن مصرف بهینه انرژی به ویژه در بخش کشاورزی که از گسترده‌ترین بخش‌های تولیدی در کشور است اجرای طرح محوری چاه‎های کشاورزی را در دستور کار قرار داده است و شورای توسعه کشاورزی را هم برای توسعه بخش کشاورزی و ایجاد اشتغال در کشور مدنظر قرار داده است.

وی همچنین برق‌رسانی به روستاها و احداث خانه بهداشت روستایی را نیز نمایانگر توجه دولت به روستاها عنوان کرد و گفت: روستاها کانون تولید هستند و دهیاری‎ها هم به کمک دولت و مردم می‌توانند به اجرای طرح‎های توانمندسازی روستاها کمک کنند.

فرماندار شهرستان گنبدکاووس با اشاره به برگزاری موفق اجلاس سران جنبش عدم تعهد و اقتدار ایران اسلامی در برگزاری این اجلاس جهانی اظهار داشت: نگاه استکبارستیزی دولت و تلاش شبانه‌روزی مجموعه دولت در پیشرفت و آبادانی کشور و تجدید پیمان با آرمان‎های امام و شهدا و دفاع از حیثیت نظام در عرصه‌های جهانی مبیّن همسویی سیاست‎های دولت با آرمان‎های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری است.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول