اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرستان مبارکه:

شهیدان زینت‌بخش تاریخ کشور هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان مبارکه گفت: شهیدان زینت‌بخش تاریخ کشور هستند و هشت سال دفاع مقدس یکی از تاریخی‌ترین جنگ‌ها برای ملت محسوب می‌شود.

شهیدان زینت‌بخش تاریخ کشور هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از مبارکه، حجت‌الاسلام محمد جواد محمدی صبح امروز در همایش گردهمایی رزمندگان اسلام این شهرستان اظهار کرد: شهیدان پایه‌های اصلی این انقلاب هستند و خرسندیم که انقلاب با چنین پایه‌های محکمی استوار مانده است.

وی گفت: در تمامی جنگ‌های دنیا که نگاه کنید می‌بینید که خاک برخی کشورها در تصرف نیروی متجاوز و یا در اشغال آن درآمده است، اما در هشت سال جنگ تحمیلی دیدیم که فرزندان این آب و خاک یک وجب خاک کشور را به نیروهای متجاوز ندادند.

امام جمعه شهرستان مبارکه افزود: حال و هوای جنگ غیر‌قابل توصیف است، اما شهیدان یک الگو داشتند که ائمه(ع) بودند و منشی بزرگ داشتند که سبب شد این چنین دل به شهادت بدهند.

وی در پایان افزود: امیدواریم بتوانیم راه معصومان و شهدا را ادامه داده و این پرچم برافراشته را به صاحب اصلی آن یعنی بقیه‌لله(عج) برسانیم.

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول