اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بابل:

ساخت کمربندی جنوبی بابل در طرح مهر ماندگار تعریف شد

خبرگزاری فارس: فرماندار بابل گفت: کمربندی جنوبی بابل و آبرسانی به شهرهای گروه الف دو پروژه مهم شهرستان بابل بوده که در طرح مهر ماندگار تعریف شده که امیدواریم به ‌زودی شاهد برکات این دو پروژه حیاتی در بابل باشیم.

ساخت کمربندی جنوبی بابل در طرح مهر ماندگار تعریف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، محمد مهدوی عصر امروز در مراسم افتتاح فاز چهارم جاده ساحلی بابل به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: همه پیشرفت‌هایی که امروز در حوزه اقتصاد، فرهنگ، اجتماع و عرصه‌های علمی شاهد هستیم مدیون عنایت الهی، تدابیر حکیمانه مقام رهبری و تلاش بی‌وقفه ایثارگران و در راس آنها شهدا هستیم.

وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس دستاورد بزرگی برای کشور به ارمغان آورد، افزود: یکی از بزرگ‌ترین دستاورد دفاع مقدس بازگشت اعتماد به نفس به جامعه بوده که این اعتماد به نفس قبل انقلاب از دست رفته بود و هیچ مسلمانی اعتماد نداشت که نصرت الهی حق است و می‌تواند منجر به نتیجه شود.

مهدوی تصریح کرد: دفاع مقدس منجر به فتح‌الفتوح متعددی شد که از جمله آن اقدامات اخیر دولت در بخش توسعه و توجه به زیرساخت‌های کشور تحت عنوان پروژه‌های مهر ماندگار است.

فرماندار بابل اذعان کرد: کمربندی جنوبی بابل و آبرسانی به شهرهای گروه الف دو پروژه مهم شهرستان بابل بوده که در طرح مهر ماندگار تعریف شده که امیدواریم به ‌زودی شاهد برکات این دو پروژه حیاتی در بابل باشیم.

وی افزود: انجام چنین پروژه‌های بزرگی تنها با همکاری مردم منطقه با مسئولان امکان‌پذیر است و مردم بدانند که هر اقدامی که برای عمران و آبادانی شهر انجام می‌دهند جزو اعمال باقیات والصالحات آنها بوده و مادامی که نسل‌های بعدی نیز از آن استفاده می‌کنند دعای خیر شامل حال آنها خواهد بود.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول