اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل:

دانشکده علوم پایه اردبیل آماده افتتاح است

خبرگزاری فارس: قائم مقام وزیر و رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت:‌ ساختمان دانشکده علوم پایه که از مصوبات سفر رئیس جمهور و پروژه‌های مهر ماندگار است، آماده افتتاح می‌باشد.

دانشکده علوم پایه اردبیل آماده افتتاح است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرهاد پورفرضی عصر امروز در جلسه بررسی پروژه‌های مهر ماندگار در اردبیل اظهار داشت: این دانشکده در 10 هزار مترمربع احداث شده و با تکمیل محوطه‌سازی بهره‌برداری از آن آغاز می‌شود.

وی در مورد خوابگاه 120 نفری در حال احداث این دانشگاه نیز تصریح کرد:‌ این پروژه 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که قرار است با مناقصه برگزار شده توسط پیمانکار جدید مابقی پروژه نیز با افزایش سقف قرارداد تا 25 درصد تکمیل شده و بهمن ماه امسال آماده بهره‌برداری شود.

پورفرضی همچنین به پیشرفت 65 درصدی ساختمان فوریت‌های پزشکی اردبیل اشاره کرد و افزود: قرار است خرداد سال آینده این پروژه تکمیل شده و در اختیار اهالی استان قرار بگیرد.

این مسئول علت تأخیر و تعویق اجرای این پروژه را انتخاب پیمانکار جدید و خلعیت پیمانکار قبلی اعلام کرد.

 

بیمارستان ترومای اردبیل همچنان بلاتکلیف

به گزارش فارس، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در ادامه سخنان خود با بیان اینکه بیمارستان تروما (سوانح و سوختگی اردبیل) که در محوطه بیمارستان امام اردبیل احداث می‌شود بعد از سه سال تعطیلی و تأخیر در انجام پروژه براساس موافقت‌نامه مبادله شده تکمیلش بر عهده راه و شهرسازی گذاشته شده است که به نظر می‌رسد این اداره کل از انجام تعهدات خود ممانعت می‌کند.

وی مشکل توقف اجرای این پروژه را افزایش نرخ مطرح شده از سوی پیمانکار و درخواست از شورای فنی برای تعیین قیمت و ثبت قرارداد با پیمانکار اعلام کرد و ادامه داد: همچنان تکلیف ما در این پروژه مشخص نیست چرا که ما نمی‌دانیم مجری این پروژه علوم پزشکی است یا راه و شهرسازی استان اردبیل.

پورفرضی در مورد بیمارستان 120 تختخوابی پارس‌آباد نیز اضافه کرد: این پروژه با پیشرفت 60 درصد در حال انجام است که با تأمین 11 میلیارد تومان اعتبار که بیش از نیمی از آن تأمین شده و باید نیم دیگر نیز تأمین شود این پروژه تا خرداد سال آینده آماده افتتاح می‌شود.

وی در مورد مرکز بهداشتی، درمانی اصلاندوز با پیشرفت 38 درصد بیان کرد: در موعد مقرر این پروژه به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.

پورفرضی در مورد مرکز بهداشتی، درمانی رضی، مرادلو و لاهرود در مشگین‌شهر نیز گفت:‌ مرکز بهداشتی، درمانی لاهرود و رضی تا دو ماه آینده و مرادلو نیز تا سه ماه آینده افتتاح شده و در اختیار اهالی این منطقه قرار می‌گیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل همچنین در زمینه احداث شبکه بهداشتی، درمانی روستاها در مناطق مختلف یادآور شد:‌ این پروژه‌ها به همت بسیج سازندگی در حال احداث است که انتظار می‌رود عملیات اجرایی این پروژه‌ها به سرعت تکمیل شده و در اختیار اهالی قرار گیرد.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول