اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل تیم فوتبال ساحلی فائزکاران فرح‌آباد ساری:

بازیکنان ساحلی ساری انتظارات را برآورده نکردند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل تیم فوتبال ساحلی فائزکاران فرح آباد ساری که تیمش نماینده شمال کشور در لیگ فوتبال ساحلی است، گفت: بازیکنان تیم نتوانستند انتظارات مدیریت باشگاه را برآورده کنند.

بازیکنان ساحلی ساری انتظارات را برآورده نکردند

علیرضا هوشیار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: نمی‌دانم مشکل کار کجاست که با توجه به ارائه بازی زیبا و هجومی در برابر حریفان موفق به گلزنی نمی‌شویم.

وی تصریح کرد: در تمام بازی‌هایی که برابر حریفان شکست خوردیم در مقابل آنها بهتر بودیم و شایسته برد و کسب سه امتیاز بودیم.

مدیرعامل تیم فوتبال ساحلی فائزکاران فرح‌آباد ساری افزود: به طور حتم فقط با یک برد مشکلات و ناکامی تیم برطرف می‌شود.

هوشیار در ادامه گفت: برای حضور در لیگ، اردو و تمرینات خوبی را بازیکنان پشت سر گذاشتند و بازیکنان با آمادگی کافی وارد لیگ شدند.

وی از حضور بازیکنان و کادر فنی خوب در تیم فرح‌آباد ساری خبر داد و یادآور شد: در سال‌جاری پس از نخستین برد در دیگر بازی‌ها در مقابل حریفان بدشانس بودیم.

مدیرعامل فائزکاران فرح‌آباد ساری بیان داشت: نیم فصل رو به اتمام است و بازیکنان تیم نتوانستند انتظارات مدیریت باشگاه را برآورده کنند.

هوشیار گفت: فائزکاران فرح‌آباد ساری از تیم‌های جوان و بومی لیگ فوتبال ساحلی کشور است که متکی به بازیکنان کاملاً بومی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به سقوط چهار تیم از لیگ بازیکنان هرطور که شده برای بقا و حفظ سهمیه باید نیم فصل دوم را با قدرت آغاز کنند.

به گزارش فارس، تیم فائزکاران فرح‌آباد ساری که در هفته ششم لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور شامگاه سه شنبه چهارم مهر در ساحل شهرداری ساری میزبان سمنان جوان بود در نهایت چهار بر سه از مهمان خود شکست خورد.

تیم فائزکاران فرح‌آباد ساری از شش بازی خود پنج شکست و تنها یک پیروزی در کارنامه دارد و از تیم‌های قعرنشین جدول از گزینه‌های سقوط به لیگ پایین‌تر است.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول